سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از انتخاب ۱۱ نفر از افراد دارای معلولیت با تخصص معماری و عمران به‌منظور نظارت بر پروژه‌های عمرانی پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان سلوکیان شهرسازی رونق چشمگیری داشت. شهر‌های سلوکی دارای سازمان "پولیس" بود. یعنی مجمع ملی مرکب از افراد متساوی‌الحقوق جامعه، و شورای انتخابی شهر و دادرسان انتخابی. مردم حق داشتند دربارۀ مسائل اجتماعی شهر خود اظهار نظر کنند و در حل آن مسائل مشارکت داشته باشند.
مدت‌هاست کیف‌های کمری ترند شده است. در مدل‌ها و جنس‌های مختلف. روی مانتو به وسیله‌ی کمربند فیکس می‌شود، یا روی شلوار. اندازه‌های خیلی‌خیلی کوچک دارد و یا متوسط. اما این کیف‌های بامزه آیا برای همه‌ی افراد گزینه‌ی خوبی است؟!
صبح امروز برخی از کانال‌ها از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. خبرگزاری دولت دراین باره نوشت حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به ۳ درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش تهران در همایش ستارگان آسمان تعلیم و تربیت گفت: معلمان افراد تاثیر گذاری هستند که با اختیار خود این راه را انتخاب و تمام و عمر و جوانی خویش را در این راه صرف می‌کنند.
با پیشرفت هوش مصنوعی و فراگیرشدن آن میان افراد جامعه و توسعه کاربرد آن، استفاده‌های مختلفی از این ابزار می‌شود و کاربران برای رفع نیاز‌های بسیاری از این ابزار استفاده می‌کنند.
بسیاری از گونه‌ها این نام‌ها را در روزهای اولیه جمع‌آوری علمی کسب کردند که تا حدی توسط برنامه‌های استعماری گسترده‌تر قدرت‌های اروپایی در طول قرن‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تقویت شد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
اهواز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با دقت فراوان و با توجه به شیوه نامه‌های دقیق مصوب، بهترین افراد برای شغل شریف معلمی انتخاب شوند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
شکر یا قند با مزه شیرینش که برای تقریبا همه افراد مطبوع است، به همه نوع غذا و نوشیدنی افزوده می‌شود، اما مصرف بیش از حد آن هم به بیماری‌های مانند چاقی و دیابت می‌انجامد.
ظاهرا هوش مصنوعی به زودی افراد برای تصمیم گیری به چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه می‌کنند و از آن می‌خواهند در این باره که چه برنامه‌ای را تماشا کنند، کجا زندگی کنند، چه شغلی را انتخاب کنند، با چه کسی ازدواج کنند و به چه کسی رای دهند به آنان مشاوره دهد.
آلوئه‌ورا محلول شستشو بسیار موثر و مفیدی است که برای انواع پوست‌ها مفید است. افرادی که دارای پوست‌های مختلط هستند و یا مشکلات زیادی برای انتخاب محلول شستشوی صورت خود دارند، می‌توانند از محلول آلوئه‌ورا به‌سادگی استفاده کنند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوافَقَةِ الاْبْرارِ» می‌گوید: خدایا کاری کن که من با افراد خوب موافقت کنم. مثلاً اگر در جایی رأی‌گیری است. اگر شخصی خوب است با او موافقت کنم و اگر بد است، به او رأی ندهم و در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس به افراد خوب رأی بدهم.
افراد مودب هرگز در مورد بچه‌دار شدن سوال نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که این انتخاب شخصی برای افراد است که بچه داشته باشند یا خیر. این نوع سوالات اغلب به احساسات طرف مقابل آسیب می‌زند، مخصوصا اگر با مشکلاتی مثل ناباروری مواجه باشند که شرایط بسیار بدتر خواهد شد.
اراک- رئیس قوه قضائیه از سیاست‌های گزینشی برای سپردن شغل به ویژه پست های مدیریت به افراد انتقاد کرد.
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آن ها تأثیر بگذارد.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
؛ آیا ریش می‌تواند شخصیت شما را تغییر دهد؟ مدل ریشی که دوست دارید انتخاب کنید.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
محققان در مطالعه اخیرشان اظهار کرده‌اند فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی اندکی کندتر از افراد روی زمین پیر می‌شوند. اما علت این امر چیست؟
کرباسچی گفت: اگر نحوه انتخاب شورای نگهبان و تغییر صلاحیت ها تغییر کند خیلی از اشکالات برطرف می شود چون الان نمایندگان از طریق گروه هایی وارد مجلس می شوند اما بعد از استقرار در مجلس می گویند ما به جایی وابسته نیستیم.
با گذشت بیش از سه هفته از برگزاری بیست و پنجمین انتخابات کنست و انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی هنوز نتوانسته از پس تشکیل دولت برآید.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ