رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: سازمان بهزیستی لیست افراد آماده به کار را به همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات دولتی اعلام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور رئیس جمهور
عکسی از ژست متفاوت یک کودک در برابر ابراهیم رئیسی در مراسم گرامیداشت روز بهزیستی مشاهده می‌کنید.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
رئیس سازمان بهزیستی ضمن درخواست از سازمان ملی مسکن گفت: همه مراکز درمانی برای معلولان مناسب سازی شود.
رئیس سازمان بهزیستیص گفت: سازمان بهزیستی افتخار دارد زمینه توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان از سال ۱۳۷۹ به عنوان سازمان پیشرو در خدمات به افراد با اختلال اوتیسم است.
رئیس مرکز توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر ۱۶۰ هزار خانوار اعم از معلولان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش فاقد مسکن هستند.
رئیس سازمان بهزیستی در پنجاه و دومین اجلاس جهانی حقوق بشر در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو شرکت کرد.
رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: پویش «حال خوب» در ماه رمضان از مردم و خیرین برای کمک به خانواده‌های دارای سه معلول به بالا دعوت می‌کند.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی‌های هدف سازمان بهزیستی گفت: یک‌هزار و ۲۳ گزارش مددکاری در سازمان بهزیستی کشور در حال پیگیری است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی، تحول اداری و توسعه خدمات بهزیستی کشور گفت: چهار راهبرد اصلی و اساسی شامل شفافیت، مردمی‌سازی، کارآمدی و هوشمندسازی در دسـتور کار قرار گرفت.
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور بانوان گفت:۵۰ درصد از جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور از ارائه خدمات رایگان بستری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان توفیق دارد همه تلاش خود را برای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت و محدودیت همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی به کار بندد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: کسانی که بهزیستی هیچ ارتباطی با آنها برقرار نکرده است، جست‌وجو کنید و به سازمان ارجاع دهید.
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سن امید به زندگی از سن ۶۴ سال به ۷۲ سال رسیده است، گفت: شاخص‌های سلامت اجتماعی و رفاه رو به بهبود است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه قانون پیش‌بینی کرده که سه درصد آزمون‌های استخدامی که هر سال برگزار می‌شود، برای جذب افراد دارای معلولیت باشد گفت: این قانون در سازمان بهزیستی اجرا می‌شود، اما در یکسری از کد رشته‌هایی که متناسب با جذبی (استخدام نیرو) در استان‌ها یا شهرستان‌ها است، بعضا ممکن است اتفاق نیفتد. آماری که داریم این است که از ۳ درصد حدود ۱.۲ درصد جذب اتفاق افتاده است. ۱۴ دستگاه داریم که باید در این حوزه عملکرد داشته باشند. چند روز گذشته نیز با سازمان اداری استخدامی جلسه‌ای داشتیم و این شورا مصوب کرد که حد نصاب را به ۸۰ درصد برساند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برخی دستگاه‌ها فرهنگ مرتبط با حضور مؤثر معلول در اجتماع را ندارند به عبارتی معلولیت و سالمندی را از خود جدا می‌دانند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بر آن است با شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ