سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته برای یک هزار و ۳۴۸ نفر از افراد دارای معلولیت کارت صادر شد، گفت: مجموعاً این استان ۱۳ هزار و ۸۷۴ معلول تحت پوشش بهزیستی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
به گل نشستن دسته جمعی وال ها در استرالیا و نیوزیلند غیر معمول نیست. دانشمندان هنوز دلیلی برای این رفتار وال‌ها پیدا نکرده اند.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست‌ودومین رویداد اردوی دانش آموزان عشایر،در مجموع ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی طی هفته در مشهد در جوار حضرت رضا (ع) خواهند بود.
دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تهران گفت: امسال ۱۳۰۰ موکب مردمی در خیابان انقلاب و خیابان آزادی مستقر می‌شوند.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
به اندازه نیم‌قرن است که همه بار «ظهیرالدوله» افتاده بر دوش فروغ فرخزاد، غافل از اینکه زمین آن خاک خودش جورکش ده‌ها نام دیگر است و معلوم نیست چطور در این کمتر از ۱۰۰ سال تاب آورده است از این حجم از وزن. ظهیرالدوله روزگاری نه نام داشت و نه رسم. یک تکه زمین بود که حالا افتاده به «دربند». بیابانی بود یا تک و توک درختانی که شد خانقاه و بعدتر مدفن ظهیرالدوله.
بولی برای متقاعدکردن برایتون در فسخ قرارداد پاتر مبلغ شگفت‌انگیز ۲۱.۵ میلیون پوند معادل ۲۶ میلیون دلار به مالکین این باشگاه پرداخت کرده تا به این ترتیب رکورد گران‌ترین غرامت برای جذب یک سرمربی در تاریخ فوتبال به این مربی انگلیسی اختصاص پیدا کند.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.
کاشمر ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشمر گفت: علی رغم اینکه سهیمه این نهاد ۹۹۸ فرصت شغلی برای شهرستان بوده است برای اولین سال به ۱۳۰۰ فرصت شغلی رسید.
رئیس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
شرکت ارتباطات ویدئویی زوم ۱۳۰۰ کارمند خود را اخراج می کند زیرا تقاضا برای سرویس های ویدئوکنفرانس این شرکت با افول پاندمی کرونا کاهش یافته است.
وقتی در انتخابات ۱۳۹۸ معلوم شد که دیگر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از اولویت‌های حکومت نیست و پایان دادن به حاکمیت دوگانه و یکدست شدن حکومت به عنوان خط‌مشی و نقشه‌راه آینده، قطعی شده است، کاملا می‌شد نتایج و پیامد‌های آن را پیش‌بینی کرد.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
اهواز- مدیرکل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وجود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس سنگی در استان گفت: به کمک خیران برای برچیده شدن این مدارس نیاز داریم.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
مدیرکل کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ خانواده و امسال هم ۱۰۰ خانواده اقدام به فرزندخواندگی کودکان دارای معلولیت کردند.
حدود ۱۲۰۰ دانشجو در سه دانشگاه قربانی انتفاع مشترک مسئولان و پیمانکاران شدند؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، پیش از آنکه نتایج بررسی‌های تخصصی معلوم شود، آلودگی غذایی را قاطعانه تکذیب کرده است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر افراد دارای معلولیت در پایتخت ساکن هستند.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
افراد به طور معمول روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی سر را از دست می‌دهند.
در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت، شاهین ایزدیار با زمان ۱:۹:۲۲ به مدال طلا دست یافت و ابوالفضل ظریف با زمان ۱:۱۴:۹۵ به مدال برنز رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ