مدیر اداره حراست بهزیستی استان تهران گفت: در اقدامی جهادی، واحدصدور کارت این اداره 7هزار کارت معلولیت صادرکرده و جهت تحویل به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان تهران توزیع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محتویات این پرونده، حکایت از آن دارد که متاسفانه دو تن از متهمان، که مسئولیت صدور حواله در شرکت خلیج فارس (به عنوان شرکت توزیع‌کننده‌ی آرد یارانه‌ای نوع یک، در سطح شهرستان) و نیز تحویل آن، به واحد‌های خبازی را بر‌عهده داشتند، با هماهنگی دیگر متهمان، نسبت به صدور حواله‌های صوری و فروش آرد یارانه‌ای نوع یک، در بازار آزاد و با چند برابر قیمت، اقدام می‌کردند.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
علی صالحی اظهار کرد: کیفرخواست برای ۵ مدیر بانکی و مالی کشور صادر شد که متهمان ردیف‌های اول و دوم پرونده؛ مدیر عامل وقت و مدیر هلدینگ تابعه بانکی هستند که به مشارکت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل نامشروع به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال متهم اند.
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ماجرای تحویل بدون نوبت خودرو از خودروسازها در آموزش و پرورش را تشریح کرد.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
در حاشیه کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه صدور سفته الکترونیک بانک گردشگری که مجوز صدور خود را دریافت کرده، ارائه شد.
رسانه ها از صدور حکم تحویل مظنون پرونده رسوایی مالی در پارلمان اروپا به بلژیک با رأی دادگاهی در ایتالیا خبر می دهند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از فرآیند تحویل قراردادهای اختیار معامله سکه طلا سررسید آبان ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
سخنگوی فراجا افزود: از مردم می‌خواهیم به مراکز صدور گذرنامه مراجعه نکنند، تمام برگه گذر ویژه‌های اربعین که قبلاً درخواست شده بود، چاپ، توزیع و تحویل پست شده است.
مشهد ـ رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: از روز گذشته صدور، ارائه چاپ و تحویل برگه گذر موقت ویژه اربعین را در خراسان رضوی انجام می‌دهیم.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
در همان روزهايى كه تحويل سند قطعى ساختمان فدراسيون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهايى مى شد واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ويلموتس در برج لاكچرى نياوران به مرحله تكميل رسيد. آیا بازهم غرامت قرارداد مرد بلژیکی را باید مردم بدهند؟
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ