معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخترع طرح سیستم جان پناه اضطراری با اشاره به قابلیت های این محصول فناورانه گفت: این سیستم امکان واکنش سریع برای کاهش تلفات سوانح غیر مترقبه را فراهم می کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
کوشکی گفت: آیا مداحی که به لاک مشکی قسم می‌دهد، نمی‌داند که مخاطب او افراد مذهبی هستند نه غیر مذهبی؟ او به هوای اینکه افرادی را جذب کند این سخن را می‌گوید، غافل از اینکه با چنین کاری عده‌ای از دینداران را از خود دور می‌کند و هیچ جذبی حداکثری هم رخ نمی‌دهد.
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
سندرم یا بیماری کلید در قفل زمانی رخ می‌دهد که افراد نیاز شدید به دفع ادرار دارند و مثانه به دلیل انقباضات غیر ارادی قادر به کنترل مایع نیست.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
خوابیدن با پنکه می‌تواند به طور غیر مستقیم باعث افزایش علائم تنفسی و آلرژی در افرادی شود که به هوای خشک یا آلرژن‌ها حساس هستند. برای افراد مبتلا به آسم خوابیدن با پنکه می‌تواند منجر به افزایش سرفه یا خس خس سینه شود.
اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط افراد سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از نرم افزار "همراه بانک فراز ایران زمین" استفاده کنید.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اثرگذاری کانال‌های تلگرامی اعلام نرخ فردایی دلار اظهار داشت: افراد غیر ایرانی و خارجی در پشت پرده این کانال‌ها قرار دارند و این موضوع هم در شرایط امروز بازار ارز کشورمان موثر بوده است.
فدراسیون کوهنوردی از گروه‌های غیر حرفه‌ای درخواست کرد که به ارتفاعات صعود نداشته باشند.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با اشاره به اینکه بیشترین آمار برق گرفتگی مربوط به افراد غیر فنی است، گفت: در سال گذشته ۸۳۴ نفر در کشور بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: نفرت پراکنی تریبون‌های ثابت و افراد غیر منتخب را متوقف کنید، مدیر یک روزنامه همه کاره مملکت نیست که بخواهد برای ما تعیین تکلیف کند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی با مسئولان قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با افراد سرشناسی شدند که در ماه‌های اخیر در سناریوی دشمن بازی کرده و در آتش فتنه دمیدند.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
به‌ تازگی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، سومین فهرست افراد «غیر روان‌شناس فاقد مجوز» را منتشر کرده و گفته: «هدف‌مان اطلاع‌رسانی بود. سه سال شب و روز زحمت کشیدیم برای احصای این اسامی و به این افراد زنگ زدیم تا به آن‌ها اطلاع دهیم فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.»
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه افراد سیاسی و غیر متخصص در رأس هلدینگ های اقتصادی قرار گرفته‌اند و جوابگوی بیت‌المال نیستند.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ