پژوهشی که در مجله "Critical Care" به چاپ رسید، نشان داد که افراد دارای گروه خونی O نیز ممکن است پس از یک آسیب تروماتیک به دلیل از دست دادن خون، وضعیت بدتری داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پیامی از افرادی که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی تصدی جایگاه نمایندگی را دارند، دعوت کرد برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: ان شاء الله تا پایان سال بتوانیم یک آزمون اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت در همه دستگاه‌های کشور داشته باشیم.
این تحقیقات در نهایت نشان داد گروهی که چای مصرف می‌کردند با کاهش دو تا سه درجه‌ای سطح فشار خون سیستولیک در طول روز و حدود دو درجه‌ای فشار خون دیاستولیک مواجه شدند. محققان می‌گویند این اولین باری است که موضوع تاثیر چای بر کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا یا طبیعی بررسی می‌شود.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: در ۱۶۱۰ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی اتاق‌های هنر راه‌اندازی شده و به مربیان این مراکز آموزش‌های لازم داده شده است.
این نخستین بار نیست که یک کنسرت موسیقی دارای مجوز از مرجع رسمی فرهنگ و هنر کشور با حاشیه همراه می‌شود، اما قطعا این نخستین بار است که رسانه‌های انقلابی و مسئولان، هم صدا حمله افراد خودسرا به یک کنسرت را محکوم می‌کنند. اما درباره این که چگونه دوباره گروه‌های خودسر بازگشته‌اند و این‌ها منتسب به چه گروه و جناحی هستند اختلاف نظرهایی وجود دارد.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
معاون جمع آوری معتادین مواد مخدر فراجا استان تهران گفت: افراد غیر معتاد و دارای بیماری خاص حق ورود به کمپ مواد مخدر را ندارند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اوتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:میخواهیم در تغییر نگرش به افراد دارای اتیسم و در شناخت و احقاق حقوق شان به عنوان شهروندان جامعه، همانند دیگر شهروندان ، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
یک محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر افرادی که زودهنگام به زخم معده و زخم اثنی عشر دچار می‌شوند دارای گروه خونی O هستند بنابراین افراد دارای این گروه خونی باید پیش از ابتلا به زخم معده و اثنی عشر مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا از بروز این مشکلات پیشگیری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارائه داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: در طی سال پیوسته گروه‌های مختلف افراد دارای معلولیت‌های جسمی - حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی از امکانات مجتمع بابلسر استفاده می‌کنند.
رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: بخشی از قوانین مربوط به افراد دارای معلولیت اجرا شده، اما بخشی که اجرا نشده باید با تمام ظرفیت عملی شود.
مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت
رئیس جمهور گفت: توجه به افراد دارای معلولیت باید تبدیل به فرهنگ شود.
سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار توافقی، برای اشخاص دارای کارت بازرگانی از ۲ هزار یورو به ۶ هزار یورو افزایش یافت.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از انتخاب ۱۱ نفر از افراد دارای معلولیت با تخصص معماری و عمران به‌منظور نظارت بر پروژه‌های عمرانی پایتخت خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: گروه افراد دارای معلولیت شنوایی به صورت رسمی دارای شبکه ملی می‌شوند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که افراد دارای معلولیت منعی برای دریافت یارانه ندارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی، از پذیرش افراد دارای معلولیت براساس کسب ۵۰ درصد نمره نفر اول از گروه معلولان در آزمون استخدامی خبر داد.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ