بازیکن والیبال شهداب یزد می گوید که تیم آنها به همراه تیم های ژاپنی و کره ای از مدعیان اصلی کسب قهرمانی جام باشگاه های آسیا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
قهرمانی رونالدو و یارانش در جام باشگاه‌های عرب و خوشحالی کریستیانو رونالدو پس از سوت پایان مسابقه به مانند فوتبالیستی که گویی افتخاری ندارد.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
رسانه باشگاه فولاد به مانند باشگاه‌های اروپایی به جای ویدئو با فوتوشات‌های جذاب کیت جدیدش را معارفه کرد.
پر شدن لیست بزرگسال اکثر باشگاه‌های لیگ برتری یک خطر بزرگ را در نزدیکی ستاره‌های مطرح فوتبال قرار داده است.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود دنبال نیمار هستند و امانوئل پتی معتقد است ستاره برزیلی کاملا به درد توپچی‌ها می‌خورد.
باشگاه‌هایی که مجوز نگرفتند، به مدت ۵ روز کاری فرصت اعتراض دارند تا در کمیته استیناف تشکیل پرونده شود.
بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که پس از قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری این موفقیت را با انتشار یک توییت، به باشگاه مادریدی تبریک گفت.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران نیمه تمام ماند.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران نیمه تمام ماند.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
تیم شهرداری گرگان با شکست میزبان خود کاله مازندران، در دربی شمالی‌ها در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، همچنان صدرنشین لیگ باقی ماند.
در حال حاضر، آنانی که باقی مانده‌اند نمی‌توانند کاری انجام دهند. درست مانند زمان شوروی بحث‌های سیاسی از باشگاه‌ها و رستوران‌ها به آشپزخانه‌های خصوصی امن انتقال یافته‌اند. در آشپزخانه‌ها حتی جملاتی این چنینی شنیده می‌شوند: «حتی اواخر سال‌های شوروی نیز وضعیت بهتر از حال حاضر بود»!
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
باشگاه‌هایی که بیشترین بازیکن را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر دارند و بیشترین سود مالی را می‌برند، کدام تیم‌ها هستند؟
بازیکن‌سازترین باشگاه‌هایی که ستارگان رشد یافته از آنها در جام جهانی قطر حضور دارند
لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور درحالی با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر مس سونگون دست به کار بزرگی زد، با این وجود شهرداری ورامین همچنان در صدر باقی ماند.
دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، ۱۳ ساعت در صف انتظار ماند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کند و در نهایت با چشمانی اشکبار آنجا را ترک کرد.
مسجدسلیمان- تیم پرسپولیس تهران در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.
ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، مدعی شد که بدهی بالای باشگاه‌هایی مانند بارسلونا برای فوتبال خطرناک است.
ناصر الخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، مدعی شد که بدهی بالای باشگاه‌هایی مانند بارسلونا برای فوتبال خطرناک است.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در شمال
برخی خبرنگاران استقلالی بعداز استوری روز گذشته این مدافع که تلاش زیادی برای جدایی داشت ؛ از ارسال پیامک توسط این بازیکن به مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ