وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال آمریکا قصد دارد از ستاره کامرونی‌الاصل تیم فیلادلفیا در المپیک پاریس استفاده کند.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
جنایات‌های حقوق بشری آمریکا از همه جنایت‌های بزرگترین و وحشی‌ترین خونریزان تاریخ بیشتر است، هر چند آن‌ها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مسلط خود بر جهان همواره به دنبال تحریف تاریخ هستند.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که دیپلمات‌های واشنگتن در حال بررسی پیشنهادی برای «بازنگری» شورای امنیت سازمان ملل هستند که ممکن است در نشست سپتامبر مجمع عمومی ارائه شود.
یک پژوهشگر امور بین‌الملل با اشاره به درگیری‌های مسلحانه در سودان تاکید کرد که قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی با سوء استفاده از این درگیری‌ها به دنبال تحقق منافع خود هستند.
بایدن اعلام کرده که ایالات متحده همچنان در حال بررسی تامین سیستم‌های موشکی ارتش به اوکراین است.
وزیر کشور ترکیه در سخنانی آمریکا را متهم به تلاش برای کودتا در جریان انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در ترکیه کرد.
وزیر داخلی ترکیه، امریکا را به تلاش برای ایجاد یک دولت تروریستی در کنار ترکیه متهم کرد و به شدت سیاست‌های منطقه‌ای واشنگتن را زیر سوال برد.
تبریز- امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مهمترین هدف‌گذاری آمریکا در جنگ ترکیبی علیه کشورمان، اثرگذاری بر انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی است.
دولت بایدن روز سه شنبه از بررسی نظرات عموم مردم برای وضع قوانینی در مورد سیستم‌های هوش مصنوعی خبر داد.
در سال‌های اخیر، سعودی‌‌‌ها همچنین نشان داده‌‌‌اند که دیگر به‌‌‌طور انحصاری به چتر امنیتی آمریکا وابسته نیستند و مشتاقند با چین و روسیه وارد ترتیبات دفاعی شوند. پیشنهاد شد که این کشورها بتوانند از روابط خود با ایران برای محافظت از این پادشاهی استفاده کنند. علاوه بر این، سعودی‌‌‌ها با میانجی‌گری عراق، کانال‌‌‌های دیپلماتیک را با ایرانی‌‌‌ها دنبال کردند.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که دولت این کشور به دنبال جنگ و درگیری نظامی با ایران نیست.
کرمانشاه- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.
کارشناس سیاسی عراقی گفت که آمریکا در عراق جاه طلبی‌هایی دارد و برای تحقق آن، به دنبال استفاده از ابزارهای مخرب خود است.
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا به دنبال لغو واقعی تحریم‌های ایران نیست ومنتظر است در جنگ ترکیبی بتواند با افزایش فشار، ایران را از مواضع خود عقب براند.
دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو آمریکا به دنبال تاییدیه قانونی است که به افسران اجازه می دهد از ربات ها برای کشتن مظنونین استفاده کنند.
منابع آگاه دولتی اعلام کردند آمریکا می‌خواهد کسانی را که در آمازون جنگل‌زدایی می‌کنند تحریم کند.
یک عضو دفتر سیاس جنبش انصارالله یمن گفت که آمریکا به صورت مستقیم در یمن و مشخصاً در حضرموت حضور نظامی دارد.
ند پرایس گفت: ما نگرانیم که روسیه به دنبال گرفتن تسلیحات متعارف پیشرفته از ایران باشد، مانند موشک‌های زمین به زمین که تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که در جنگ روسیه علیه اوکراین استفاده خواهد شد.
تبریز- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می‌خواهد که مغز جهان باشد و در این عرصه باید قلب جهان را تصرف کند که قلب جهان خاورمیانه و قلب آن ایران است.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ