حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
عضو دفتر سیاسی جنیش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی ۲۱ سال قبل تلاش کرد مقاومت در جنین را نابود کند اما نتوانست و امروز نیز به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.
دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: کم نبوده‌اند بانوان بزرگ و عالی قدری که درکنار مردان بزرگ نقش آفرینی کرده‌اند. اما خطاست که دولتمردان برای تکریم آنها از الگوی نابجای بیگانگان کپی برداری کنند.
لااقل حقوق آن دختر خانم، سر ماه پرداخت می‌شود، اما گاهی اهالی رسانه مجبورند چند ماه برای دریافت مواجب‌شان، نجیبانه و البته مجبورانه! تحمل کنند.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
امام جمعه مشهد گفته بود: این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند!
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
مهدی فضائلی در توئیتی از سخنان احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد ابراز شگفتی کرد و خواستار توضیح او شد.
خبر‌های بسیار مهمی امروز در فضای رسانه‌ها منتشر شد که قطعا هر یک می‌توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به نزدیک شدن عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد. توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.
فضائلی: اخیرا عبدالله ناصری مدعی شده که رهبر انقلاب گفته‌اند «ورود آقای مهدوی دامغانی به کشور را تضمین می‌کنم اما خروجش را نه!» این مطلب کذب محض است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ