سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را مشاهده می‌کنید.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
کریستوفر انکونکو که انتقالش از لایپزیش به چلسی رسمی شده بود با حضور در دفتر چلسی پیراهن آبی تیم را به تن کرد و مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت.
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.
رضا عنایتی در صحبتی کوتاه با دوربین فدراسیون فوتبال در خصوص قرعه تیم امید در مرحله مقدماتی آسیا نظر داد.
در بین نماینده‌های مجلس که به دولت رسیده‌اند، پس از پایان کار وزارت ۳ نفر باز هم به مجلس برگشتند که اولین آن‌ها مصطفی معین بود که البته بازگشت او به مجلس در دوره پنجم کوتاه‌مدت شد و باز هم صندلی وزارت را در اختیار گرفت. دو فرد بعدی که همچنان هم در مجلس حضور دارند از کابینه احمدی‌نژاد هستند. عبدالرضا مصری و حمیدرضا حاجی‌بابایی دو وزیر سابقی هستند که این روز‌ها در مجلس یازدهم حضور دارند.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری اولین کارسوق صدا و دوربین مدارس سمپاد به صورت کشوری خبر داد.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
اولین دوره رویداد بین‌المللی کلیماتون با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود.
در نخستین روز از اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی آلپاین فصل، محمدکیادربندسری در بخش آقایان و عاطفه احمدی در بخش بانوان به رتبه نخست دست پیدا کردند.
در نخستین روز از اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی آلپاین فصل، محمدکیادربندسری در بخش آقایان و عاطفه احمدی در بخش بانوان به رتبه نخست دست پیدا کردند.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
اولین گل جام جهانی ۲۰۲۲ از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نخستین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه برای انتقال هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام شد.
ایذه- اولین تصاویر دوربین مداربسته از تروریست‌های حادثه ایذه که برای عملیات آماده می‌شوند را می‌بینید.
با اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال، بازیکن و مربی سابق تیم ملی با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
سرانجام اولین نتایج تست دوربین آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس توسط DxOMark منتشر شد که نشان از عملکرد عالی دروبین این دو گوشی دارد.
موتورولا به تازگی اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، موتو X30 پرو را رسما معرفی کرده است. موتو X30 پرو اولین گوشی هوشمندی است که با چنین سنسور بزرگی عرضه می‌شود. این دوربین از سنسور HP1 ISOCELL که سال گذشته توسط سامسونگ توسعه یافته بود، استفاده می‌کند.
گلکسی اس ۲۳ اولترا اولین محصولی خواهد بود که از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 آینده سامسونگ استفاده می‌کند.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ