نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
اولین دوره مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در رشته بانوان در حرم مطهر امام خمینی (ره) " برگزار می‌شود.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
معاون صنایع دستی کشور از برگزاری هفتمین دوره جشنواره صنایع دستی فجر خبر داد و گفت: برای اولین بار این جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود.
اولین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در سال ۹۹ با ۱۰۰ رساله، حمایت ۳۵ کارفرما، شرکت ۲۹ دانشگاه و هشت برگزیده برگزار شد.
سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره نقد برتر قوه قضائیه در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ خبر داد.
فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.
ایرانداک با همکاری مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اولین دوره آموزشی مالکیت فکری و ثبت اختراع را برگزار می‌کند.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد:اولین دوره مسابقات علمی، نخبگانی و پژوهشی حل مسئله فقهی برگزار می‌شود.
اولین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳۰آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
با شناخت نفرات برتر اولین دوره لیگ تیراندازی، مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان تربیت بدنی ارتش برگزار شد.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
دبیرکل انجمن MMA گفت: اگر در گذشته رقابت های MMA به صورت غیرقانونی و بدون مجوز برگزار می‌شد، با مجوز وزارت ورزش این رقابتها به صورت آماتور و با حضور داوران رسمی فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی برگزار شد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.
اولین رویداد مسابقه ملی پارسونا با موضوع شخصیت‌پردازی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شریف برگزار می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ