در رقابتهای تور والیبال ساحلی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می شود تیم های ایران در صاحب پیروزی های ارزشمندی شدند. تیم هنگ کنگ هم با قبول دو شکست از دور مسابقات کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال آپوئل موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ کنفرانس شود.
تیم ملی تنیس ایران در دومین بازی مسابقات دیویس کاپ برابر عربستان به پیروزی رسید و در آستانه صعود به گروه دو آسیا قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال بانوان در دیدار تدارکاتی برابر اردن صاحب برتری شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران تنها با دو پیروزی در طول سه هفته کار خود را به اتمام برسانند‌.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به سه پیروزی دست پیدا کرد.
دو تیم تورشاد و گالاتاسرای در لیگ والیبال ترکیه به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی تورشاد همراه بود.
آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل آترومیتوس شد.
تیم فوتسال پالما با یک پیروزی پرگل با حضور دو بازیکن ایرانی خود به جمع چهار تیم برتر «کوپا دل ری» اسپانیا راه یافت.
دو ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در جریان پیروزی این تیم مقابل آنتالیا اسپور به میدان رفتند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال هلند در نخستین دیدار خود برابر سنگال به پیروزی رسید و به همراه اکوادور صدرنشین گروه اول مسابقات جام جهانی قطر شدند.
تیم فوتسال پالما با درخشش بازیکنان ایرانی خود در هفته چهارم لیگ اسپانیا به یک پیروزی پرگل دست یافت.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید.امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید.
تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی عازم تایلند شده است، امروز یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.
آ. ا. ک آتن با بازی دو ملی‌پوش ایرانی خود به پیروزی مقابل لامیا دست پیدا کرد.
تیم های مدعی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. دو بازی هم با تساوی کم گل به پایان رسید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ