آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 62 دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دروازه مانشافت را باز کند تا ترس از سقوط واقعی‌تر از همیشه آلمان را فرا بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان امروز اعلام کرد: نمی‌خواهیم جنگ روسیه و اوکراین به‌جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
آرمان صالحی انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.
یک نهاد مهم حکومتی در آلمان اعلام کرد قاعده 50+1 درصد که مانع از خرید صد در صدی مالکیت باشگاه‌های این کشور توسط سرمایه‌گذاران بزرگ به حساب می‌آید کماکان لازم الاجرا است.
مارک آندره تراشتگتن، ستاره آلمانی بارسلونا، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که حاضر است دستمزدش را دیرتر دریافت کند.
یک رسانه آلمانی اعلام کرد بایرن مونیخ پیشنهاد خود به وستهم برای جذب دکلان رایس را پس گرفته است. حالا آرسنال برای شکار این ستاره انگلیسی کار راحت‌تری دارد.
ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی، قرار است لیون را پس از 2 فصل حضور در این تیم ترک کند.
رئیس سازمان اطلاعات فدرال آلمان می‌گوید که در حال حاضر هیچ نهاد اطلاعاتی نمی‌تواند به طور شفاف اسامی مسئولان خرابکاری در خطوط لوله نورداستریم را اعلام کند.
به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌توانند با وضعیت «آستانه گریز» ایران روزگار بگذرانند، اما اسرائیل اعلام کرده که نمی‌تواند. اگرچه واشنگتن مواضع سخت و تهدید‌آمیزی در مورد ایران مطرح کرده است، اما تا به اینجای کار تحت تاثیر رجزخوانی‌های نتانیاهو که گفته «بار دیگر سال ۱۹۸۳ از راه رسیده و ایران همان آلمان نازی است» قرار نگرفته است.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
دورتموند امشب مقابل بوخوم با تساوی 1-1 متوقف شد تا بایرن دوباره به شانس اول قهرمانی تبدیل شود.
«آنالنا باربوک» وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تایید حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» قابل قبول نیست. وی مدعی شد که روند دادرسی جمشید شارمهد هرگز عادلانه نبوده است. وزیر خارجه آلمان در ادامه گفت که برلین از ایران می‌خواهد که فورا این قضاوت را لغو کند.
وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که این کشور به حمایت‌های خود از اوکراین در نبرد با روسیه ادامه می‌دهد.
بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.
یک مقام ارشد اوکراینی در ادامه درخواستهای این کشور برای دریافت کمکهای نظامی، خواستار دریافت زیردریایی و کشتی جنگی از آلمان شد.
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
طبق اعلام سرمربی تیم کلن آلمان، مهاجم سوئدی این تیم شاید نتواند دیگر فوتبال بازی کند.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
اتحادیه فوتبال آلمان در تدارک تشکیل کارگروهی برای ریکاوری تیم ملی این کشور و حرکت به سوی یورو 2024 است.
برزیلی‌ها که بعد از شکست سنگین مقابل آلمان در جام 2014 مدعی بودند در صورت حضور نیمار این اتفاق برای آنها رقم نمی‌خورد، با شکست ادعای خود طی دو دوره بعدی با حضور این ستاره مواجه شدند.
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.
بر اساس نتایج یک نظرسنجی در آلمان، بیش از نیمی از افراد اعلام کردند نمی‌خواهند بازی این تیم برابر اسپانیا را در جام جهانی ببینند.
آینتراخت فرانکفورت با جبران شکست دور رفت مقابل اسپورتینگ لیسبون، به عنوان یکی دیگر از تیم های آلمانی به دور حذفی UCL صعود کرد.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ