صدراعظم آلمان امروز اعلام کرد: نمی‌خواهیم جنگ روسیه و اوکراین به‌جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونتسک اعلام کرده است.
با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران: توقعات از ما به اندازه امکاناتی که داریم باشد و مردم فقط نتیجه بازی‌ها را نگاه نکنند!
صدراعظم آلمان امروز در دیدار با نخست‌وزیر چین گفت: از پکن می‌خواهیم در خصوص جنگ در اوکراین، از نفوذ خود بر روسیه استفاده کند.
وزیر دفاع آلمان امروز اذعان کرد: نمی‌توانیم تانک‌های آسیب دیده در جنگ اوکراین را جایگزین کنیم.
در پی تنش‌های اخیر در مرز ایران و افغانستان، مقام دولت طالبان تأکید کرد کابل نمی‌خواهد روابطش با ایران خراب شود و وضعیت در مرز در حالت عادی قرار دارد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت طالبان در پی درگیری‌های اخیر میان نیرو‌های مرزبانی ایران و نیرو‌های طالبان گفت: ما نمی‌خواهیم روابطمان با کشور‌های همسایه‌مان خراب شود. درخواست ما از تمامی کشور‌های همسایه، از جمله ایران این است که این مسائل را از طریق کانال‌های دیپلماتیک حل کنند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که در این خصوص قوه قضائیه، لایحه‌ای را آماده کرد که به عنوان لایحه قضایی به دولت آمد و دولت هم سعی کرد از تغییرات بنیادین که شاکله لایحه قوه قضائیه را بر هم بزند، بپرهیزد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً ممکن بود دولت درباره بخش‌هایی از لایحه، نظر دیگری داشته باشد، اما، چون لایحه قضایی بود، ما سعی کردیم که حداقلِ تغییرات را در آن ایجاد کنیم.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
پس از حمله روسیه و خساراتی که در مناطقی در اوکراین ایجاد کردند، از بوچا و ایرپین گرفته تا ماریوپل و خرسون، کشور‌های مرزی مانند لهستان و کشور‌های بالتیک دیگر نمی‌خواهند کوچک‌ترین ریسک را به جان بخرند که مورد حمله روسیه قرار گیرند. آن‌ها در روز‌های اول حمله به اوکراین، مدعی شده بودند که نیرو‌های روسیه به‌دنبال تصرف زمین‌های بیشتری از کشور‌های بالتیک هستند. جلوگیری از این حمله آن‌ها دست به یک اقدام مهم زدند و آن نیز بازدارندگی فعال بوده و از نظر عملی به معنای انقلاب است.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار دونتسک، می‌گوید این باشگاه آماده است تا هروقت جنگ تمام شد میخایلو مودریک را پس بگیرد.
رئیس جمهور فرانسه مدعی است که با درخواست‌ها از اوکراین برای کشاندن جنگ به خاک روسیه و تحمیل «شکستی کامل» به مسکو، موافق نبوده و از این درخواست‌ها حمایت نمی‌کند!
ویکتوریا نولاند، از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت: ما می‌خواهیم اوکراین در بهترین موضع قرار داشته باشد که وقتی جنگ تمام شد – چه در میدان نبرد و چه با مذاکره – اوکراینی‌ها آینده بهتری داشته و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری احساس شکست استراتژیک داشته باشد.
رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز اگر می‌خواهیم پر قدرت پیش بریم باید خلاقیت و یکپارچگی را به کار ببریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران در کی‌یف گفت: این موضوعی است که به قوانین بین‌المللی مربوط می‌شود، ما می‌خواهیم جنگ فوراً متوقف شود و البته موضع آژانس این است که این تأسیسات یک تأسیسات اوکراینی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.
اگرچه بسیاری از ساکنان شهر ایزیوم اوکراین پس از شروع جنگ منطقه را ترک کردند، اما عده‌ای هستند که نمی‌خواهند خانه‌های خود را ترک کنند، زیرا بار مالی آن‌ها بیشتر می‌شود.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ