بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
بعد از چند سال درخشش هری کین به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان دنیای فوتبال با پیراهن تاتنهام به نظر می‌رسد زمان جدایی او از انگلیس و تاتنهام و حضورش در لیگی دیگر فرا رسیده است.
توماس توخل در آستانه دیدار بایرن مونیخ با لایپزیش که روز شنبه برگزار می‌شود با شرایط بغرنجی مواجه شده است.
غیبت دوباره توماس مولر در تمرین بایرن مونیخ موجب نگرانی هواداران از آینده این ستاره شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت تیمش با وجود پشت سر گذاشتن بازی دشوار با بایرن مونیخ برای این بازی و دیدار با آرسنال آماده است.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از عملکرد این تیم مقابل سیتی دفاع کرد.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «ریانووستی»، بورل در جمع خبرنگاران به دیدار با وزیر خارجه چین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: «من گفت‌وگوی طولانی با «وانگ یی» (وزیر خارجه چین) داشتم و نگرانی شدید خود را درباره ارائه تسلیحات چین به روسیه ابراز کردم و از او خواستم که از چنین اقدامی خودداری کند. به او اطلاع دادم که این خط قرمزی در روابط ما خواهد بود».
در بیانیه وزرای خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی ادعا می‌شود که افزایش همکاری نظامی میان ایران و روسیه موجب نگرانی است و موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل پی‌اس‌جی لیونل مسی را یک تهدید بزرگ دانست و گفت ستاره آرژانتینی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، نگران است که مشکل این تیم به دروازه به ضرر او تمام شود.
مدیران بایرن مونیخ نگران هستند که مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، طولانی‌تر از حد تصور شود.
آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، که هواداران کانادا نگران نرسیدن او به جام جهانی به دلیل مصدومیت بودند به آنها اطمینان داد که در قطر بازی خواهد کرد.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه جام جهانی در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد تا هوادارانش را نگران غیبت او در جام جهانی کند.
به نظر می‌رسد بایرن مونیخ حتی در صورت حذف روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، نگرانی از بابت دریافت پاداش او از بارسا ندارد.
آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پس از ضربه شدیدی که در جریان بازی با دورتموند به سرش وارد شد به بیمارستان منتقل شد.
آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پس از ضربه شدیدی که در جریان بازی با دورتموند به سرش وارد شد به بیمارستان منتقل شد.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
هری کین به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و این انتقال در فصل تابستان بعد دور از ذهن نیست.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، عملکرد این تیم را نگران کننده توصیف کرده است.
روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ