بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
شناسنامه قدیمی امام خمینی مربوط به دوران حکومت پهلوی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تصویب طرح تعویض شناسنامه ها، شناسنامه دیگری برای ایشان با همان شماره شناسنامه صادر شد.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
سرمربی پرسپولیس با بیان این که چاره ای جز پیروزی بر مس کرمان ندارند گفت: اینکه با بیانیه و مصاحبه قبل از بازی داور را تحت فشار بگذاریم غیرحرفه‌ای است و امیدوارم فردا همه چیز عادلانه باشد.
سرمربی رم پس از پیروزی مقابل تورنیو کنایه‌ای به مهاجم سابق این باشگاه زد که به دوران حضور او در اینتر و بازی زیر نظر استراماچونی برمی گردد.
ژابی آلانسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی دفاع کرد.
بارسلونا شب گذشته با ارائه نمایشی که به عقیده بسیاری از فلسفه این باشگاه فاصله زیادی داشت موفق به کسب پیروزی شد.
در دوران پهلوی، به‌شدت با انجام حجامت مخالفت می‌شد و حتی آن را ممنوع کردند تا اینکه بعد از پیروزی انقلاب، این روش درمانی که ریشه در طب اسلامی دارد، رواج پیدا کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش برابر الچه حاضر نشد به سوالی درباره رسوایی پرداخت پول به کمیته داوران اسپانیا صحبت کند.
نواک جوکوویچ می‌گوید پیروزیش مقابل استفانوس سیتسیپاس در فینال اوپن استرالیا «بزرگترین پیروزی» دوران حرفه‌ای او بود.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات بعد از آنکه تیمش پیروزی در بازی با الباطئح را از دست داد، به شکل عجیبی به داور این مسابقه تاخت و از او انتقاد کرد.
سرمربی آلومینیوم به دنبال پیروزی مقابل هوادار در شروع دور برگشت بود.
جواد نکونام از تاثیر خوب بازی‌های جام جهانی در انگیزه بازیکنان، مربیان و عملکرد داوران می‌گوید.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
مسجد جعفری در محله گیشا از مساجد باسابقه و اثرگذار تهران به ویژه در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است؛ آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری سال‌ها امام جماعت این خانه خدا بود.
نام این مدیر در فهرست پاداش بگیرهای نجومی دوران کی‌روش دیده شده است و رقم دریافتی او از هر پیروزی یا مساوی و همچنین حق ماموریت سفرهای پرتعداد خارجی ، سر به فلک می‌کشد.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.
باشگاه تراکتور به امیر قلعه‌نویی بابت گذر از امتیاز هزار در دوران مربیگری تبریک گفت. جالب اینکه این موفقیت امیر با پیروزی مقابل تراکتور ثبت شد.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترینش استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.
علل مختلفی برای پیروزی ایران بیان کرده‌اند که یکی از مهم ترین آن، استراتژی طراحی شده توسط فرماندهان نظامی ایران با محوریت محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس که عراقی‌ها را شوکه کرده بود و یکی از مهم‌ترین دلایل این فتح بیان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ