در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همچنان اپلیکیشن "پلیس من" با اختلال‌های گاه و بی‌گاه و بعضاً طولانی‌مدت مواجه است و زائران اربعین سردرگم هستند که برای درخواست گذرنامه یا استعلام وضعیت صدور گذرنامه باید به کجا مراجعه کنند.
مخالفان بی‌حجابی که مقابل قوه‌قضاییه تحسن کرده‌اند در گفتگو با خبرنگاران از استدلاهای های خود گفتند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست مقابله با بی حجابی را داشتند. منبع: چندثانیه
دومین جلسه تمرینی سپاهان در بازگشت از اردوی ترکیه در کمپ باغ فردوس برگزار شد.
نمی‌دانم بعد از افتتاح سد چه اتفاقی برای تامین آب کشاورزی این روستا‌ها می‌افتد. این نکته را متوجه‌ام که الان دیگر وقت حرف زدن درباره چرایی افتتاح این سد نیست. آنچه باید درباره این افتتاح گفته می‌شد را صغیر و کبیر و کارشناس و غیرکارشناس گفته‌اند. خدا کند که همین یک بار هم که شده حرف و استدلال‌ها درست از آب درنیاید و سرنوشت چمشیر مثل گتوند نشود و اهالی ایل فیروزآباد به خواسته‌شان برسند.
افراد با رویکرد‌های مختلفی مخالف کشتن حیوانات هستند. برخی استدلال‌های اخلاقی مطرح می‌کنند. برخی حقوق حیوانات را برابر با حقوق انسان‌ها می‌دانند و می‌گویند کشتن حیوانات عملی مجرمانه است. برخی دیگر هر نوع کشتاری را بی‌رحمی تلقی می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که حیوان در هنگام مرگ درد بکشد یا نه.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
ایالات متحده آمریکا سال‌هاست که تحریم‏‏‌های گوناگونی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع و اعمال می‌کند. در رابطه با مشروعیت یا عدم‌مشروعیت حقوقی این تحریم‏‏‌ها از منظر حقوق بین‌الملل بحث‏‏‌ها و استدلال‌های مفصلی ارائه شده است.
ثابت شده که از ابتدای بارداری، اضطراب و هیجان‌های زن باردار تاثیر مستقیمی بر روی جنین خواهد داشت. عدم اطلاع یا اطلاعات نادرست و ناقص در خصوص بارداری و تغییرات آن می‌تواند موجب بروز هیجان‌ها و آشفتگی‌های روانی شود. تغییرخلق (اخلاق)، تغییر اشتها، استفراغ‌های گاه و بیگاه، تغییر علایق و سلیقه‌ها و بالاخره ده‌ها نوع دیگر از این قبیل، هریک می‌تواند به تنهایی گرفتاری‌های فراوانی را ایجاد کند.
تعدادی از هواداران استقلال در مواجهه با عضو هیات مدیره باشگاه نسبت به وضعیت ساپینتو ابراز نگرانی کردند.
مسئله‌ی ذهنی زیبای خفته که در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید نشان می‌دهد باورهای انسان چگونه بر اساس استدلال‌های منطقی شکل می‌گیرند.
نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.
ستاره‌های آبی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفتند.
مدیرعامل سابق مایکروسافت انتظار دارد که هوش مصنوعی در آینده در حوزه ریاضیات هم بهتر شود. این فناوری هنوز مشکلاتی حتی در برخی مسائل پایه ریاضی دارد، اما انتظار می‌رود که بهینه‌سازی‌هایی درزمینه استدلال‌های منطقی این ابزار‌ها صورت بگیرد تا این مشکلات برطرف شوند.
مقیمی با اشاره به عفت به عنوان یکی از فضائل چهارگانه اخلاق، گفت: عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است. متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتار‌ها را با استدلال‌های عقلی مادی توجیه می‌کنند که این ناشی از آن است که قوه عاقله‌ای که می‌تواند مبنا قرار گیرد، خوب مهذب نشده است و مبتنی بر فرزانگی نیست.
باشگاه استقلال قصد دارد از مربیان استقلالی تیم هوادار قبل از بازی این هفته تقدیر کند.
نائب‌ رئیس شورای امنیت ملی روسیه با طرح استدلال‌هایی عنوان کرد که موجودیت کشور اوکراین برای جهان مهم نیست.
سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام پیش از آغاز دیدار امروز تیم هایشان، با هم به خوش و بش پرداختند.
چند بازیکن پیکان که سابقه حضور در استقلال را دارند، انگیزه ویژه‌ای برای دیدار با پرسپولیس خواهند داشت.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
لیست کی‌روش یک استقلالی دیگر هم دارد. او محمدحسین کنعانی‌زادگان است که برای استقلال دو بازی در لیگ برتر هم انجام داد، اما به دلیل مصدومیت در نهایت این باشگاه را ترک کرد و دو فصل بعد دوباره به ترکیب تیم رقیب پیوست
هواداری‌ها با فرستادن داریوش شجاعیان و بابک مرادی به زمین ورق را به سود تیم‌شان چرخاندند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم علی‌القاعده تصمیم گیری درباره طرح صیانت باید در مجلس می‌شد و نباید آن را دور می‌زدند. البته اعضای شورای عالی فضای مجازی استدلال‌هایی دارند که ما اختیاراتی داریم و می‌توانیم سیاست‌گذاری‌هایی را انجام دهیم.
دراگان اسکوچیچ چند بازیکن استقلال را به اردوی تیم ملی فوتبال فرا خواند.
برخی کارشناسان شبکه معتقدند که اختلالات مدت اخیر اینترنت کشور چیزی فراتر از مشکلات زیرساختی است و حتی در برخی از خطا‌های دریافتی، رد پای شماری از فناوری‌های چینی مشاهده می‌شود. این تنها مورد عجیبی نیست که این مدت ذهن کارشناسان این حوزه را مشغول کرده و مشاهدات دیگری مانند نمایش آی‌پی آلمان برای کاربران ایرانی و... نیز از سوی فعالان این حوزه گزارش شده است که مجموع آنها، از احتمال ایجاد برخی اختلال‌های عمدی در دسترسی کاربران حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ