بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
بازیکنان پرسپولیس هفته پرفشاری را در پیش دارند که با سه بازی تدارکاتی همراه خواهد بود.
سردار فدوی گفت: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
ستاره کنیایی الدحیل سومین آقای گلی خود در چهارمین فصل متوالی را به دست آورد.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
تا ساعاتی دیگر مدیران باشگاه فولاد خوزستان پس از چند روز پرفشار، درنهایت جانشین جواد نکونام را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.
از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما دور از انتظار نخواهد بود، اما با توجه به بارش در روز چهارشنبه برای این روز کاهش نسبی دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.
پادکست ورزش سه مربوط به روز نهم جام جهانی 2022 قطر منتشر شد.
هری مگوایر در بازی برابر ایران بار دیگر نشان داد که در تیم ملی انگلیس نسخه ای متفاوت از خود نشان می دهد و با مگوایر منچستریونایتد شباهتی ندارد.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که مالکیت دو باشگاه سرخابی به وزارتخانه‌های متفاوت انتقال خواهد یافت.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: ۸۵ درصد از کسب و کارهای کشور از فضای مجازی و اینستاگرام استفاده می‌کنند و اینگونه نیست که همه فروش آنها از طریق آنها باشد، فقط سه درصد از فروش کسب و کارها از طریق فضای مجازی است و ۹۷ درصد آن از راه‌های دیگر و پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
نیمار، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، گل شماره 75 خود در رده ملی را به ثمر رساند.
رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: صادرکنندگانی که تاکنون تعهد ارزی خود را ایفا نکرده‌اند فقط تا پایان شهریور مهلت دارند و در حال حاضر برنامه‌ای برای تمدید این زمان وجود ندارد.
محرابیان، وزیر نیرو گفت: با توجه به وضعیت تامین آب همدان و خشکسالی ممتد این استان قرار شد این طرح جزء طرح‌های ویژه و اولویت دار دولت قرار گیرد و هر چه سریعتر برای تکمیل آن اقدام شود.
مدیرعامل صنعت نفت می‌گوید رضا پرکاس برخلاف علیرضا منصوریان به تعهداتی که داده عمل کرده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ