دانیلو پریرا، مدافع پرتغال، از ناحیه دنده دچار مصدومیت شده و مشخص نیست به ادامه رقابت های جام جهانی خواهد رسید یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وراتی در فهرست امشب پی اس جی برای بازی برابر لوریان دیده نمی شود.
استقلال در پیش فصل و آماده سازی 5 دیدار دوستانه برگزار کرد که 3 برد،یک تساوی و یک شکست نتیجه آن بود.
نسبت مطالبات غیرجاری بانک گردشگری که در اسفند 1400 برابر با 7.6 درصد بود، بر اساس اطلاعات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در پایان اسفند سال 1401 به 3.9 درصد رسید که نشان دهنده کاهش 3.6 درصدی است.
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعلام کرد.
باشگاه اینترمیامی به تازگی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس قرارداد بسته اما گزارش هایی از احتمال جذب یک اسطوره دیگر بارسلونا توسط دیوید بکهام حکایت دارد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
سه شمشیرباز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به یک هشتم صعود کردند.
پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه 3 نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
دیوید مویس، سرمربی وستهم، قهرمانی تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را اتفاقی باورنکردنی توصیف کرد.
هوادار که در لیگ برتر پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست داده بود، در نیمه نهایی جام حذفی با وجود شکست 3-1 در برابر سرخپوشان، نمایش خوبی در برابر تیم قهرمان داشت.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
یوونتوس در دیدار برگشت موفق شد نانت را 3-0 شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شود.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
اینتر امشب موفق شد در سوپرجام ایتالیا میلان را در شهر ریاض با نتیجه 3-0 شکست داده و برای دومین سال پیاپی فاتح سوپرجام ایتالیا بشود.
منابع رسانه ای سوریه از عملیات هلی برن آمریکایی ها در استان الحسکه و درگیری آنها با نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر قامشلی خبر داده و اعلام کردند در این درگیری 3 نفر کشته و زخمی شدند.
رئال مادرید که در بازی برابر سلتیک کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته لوکاس واسکز را نیز از دست داد.
سرمربی جدید تیم فوتبال ایران نام 6 بازیکن از سپاهان را در فهرست اولیه خود جای داده است.
استقلال جز بازی با سپاهان در دیگر دیدارهای انجام داده در فاز دفاعی تیم خوبی بوده به این خاطر که در 3 بازی تنها یک بار دروازه‌اش باز شد.
استقلال از زمانی که شیوه بازی اش را از 3-4-3 به 3-3-4 تغییر داده، گلی دریافت نکرده است؛ به نظر می‌رسد که در فاز دفاعی همانند فصل گذشته به تیم خوبی تبدیل شده است.
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.
آرسنال در هفته سوم لیگ برتر موفق شد بورنموث را 3-0 شکست داده و با 9 امتیاز و تفاضل گل 7 در صدر جدول لیگ برتر بایستد.
کریمی با یک بغل‌پای تماشایی از پشت محوطه جریمه سرنوشت بازی را رقم زد. او که در ابتدای مسابقه به حسین‌خانی گل داده بود در خود بازی هم این کار را تکرار کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ