منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 مقابل برنلی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
بروسیا دورتموند اعلام کرد فلیکس انمچا، هافبک آلمانی، را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
بنجامین مندی، مدافع فرانسوی، در تاریخ 30 ژوئن از منچسترسیتی جدا خواهد شد.
منچسترسیتی‌، قهرمان لیگ برتر انگلیس، در یک بازی تشریفاتی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
منچسترسیتی با پیروزی 6-0 مقابل برنلی، به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس رسید.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
منچسترسیتی چهار روز پس از پیروزی بر چلسی در لیگ برتر امشب در مرحله سوم جام حذفی به مصاف این تیم رفت و 4-0 به پیروزی رسید.
منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل چلسی در جام حذفی درحالیکه ارلینگ هالند را روی نیمکت داشت موفق شد نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برساند.
منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر برابر چلسی در جام اتحادیه به برتری 0-2 دست یافت.
منچسترسیتی با پیروزی 4-0 مقابل ساوتهمپتون، بالاتر از آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.
منچسترسیتی در سومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه 5-0 کپنهاگن را شکست داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
منچسترسیتی با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 0-6 از سد ناتینگهام فارست عبور کند.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ