سرمربی جدید تیم فوتبال ایران نام 6 بازیکن از سپاهان را در فهرست اولیه خود جای داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
پاکو خمس می‌گوید بازیکنان بزرگ تراکتور باید توانایی خود را در داخل زمین و مقابل حریفان نشان بدهند.
تیم ملی تنیس روی میز بازیکنانی در اختیار دارد که بعضا فاقد رنکینگ جهانی هستند، مسئله‌ای که رئیس فدراسیون تاکید دارد نادر نیست و مثل همیشه بودجه و نرخ بالای اعزام‌ها در آن تاثیر گذار است.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه دوم جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد.
بازیکنان جوان افغانستان از بازی مقابل ایران تجربه خوبی به دست آورند؛ آنها بازی را باختند اما به آینده روشن خود امیدوار هستند.
مسی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی را زمانی که در این تیم بازی می‌کرد به باشگاه دینامو زاگرب پیشنهاد داده اما هیچکس حرف او را درباره توانایی بازیکنان ایران باور نکرده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
سرمربی تیم ملی این روزها در تمرینات به دنبال شناخت عمیق‌تر از توانایی بازیکنان است.
خداداد عزیزی، ستاره سابق فوتبال ایران، معتقد است امیر قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای تیم ملی است و او توانایی لازم برای کنترل بازیکنان را خواهد داشت.
ریس جیمز، ستاره چلسی، معتقد است که این تیم توانایی تبدیل شدن به بهترین تیم دنیا را با بازیکنان جدیدش دارد
علی دایی یه غیر از اینکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و آسیا بود، در عرصه مربیگری و استعدادیابی هم توانایی بالایی داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش با این شرایط توانایی شکست دادن آرسنال در کورس قهرمانی را ندارند.
فرصت‌های شاگردان پرویز مظلومی با درخشش هوشیار یکی‌یکی از دست می‌رفت و در نهایت این حنیف عمران‌زاده بود که با یک شوت از راه دور عجیب و غریب هوشیار را تسلیم کرد. درخشش در آن بازی باعث شد تا پرسپولیس که با جدایی علیرضا حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان داشت، ‌حسین هوشیار را جذب کند.
مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید این تیم مجموعه خوبی از بازیکنان را در اختیار دارند که آینده روشنی را رقم خواهند زد.
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره توانایی تیم ملی مراکش در استفاده از فرصت‌ها، به بازیکنانش هشدار داد.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
عبدالله ویسی با اشاره به توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، مدعی است صعود از مرحله گروهی از دسترس شاگردان کارلوس کی‌روش دور نخواهد بود.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این که از برخی انتقادات پیشکسوتان تعجب می کنم گفت: سرمربی پرتغالی هنوز به شناخت کاملی از توانایی بازیکنان نرسیده است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حضور بازیکنان حاضر تاثیرگذار در لیست پرسپولیس گفت: این تیم توانایی بازگردادندن جام قهرمانی لیگ برتر به ویترین افتخارات خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ