باشگاه اینترمیامی به تازگی با لیونل مسی و سرخیو بوسکتس قرارداد بسته اما گزارش هایی از احتمال جذب یک اسطوره دیگر بارسلونا توسط دیوید بکهام حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسلو به دلیل مصدوم کردن بازیکن مقابلش در جام لیبرتادورس 3 جلسه از همراهی فلومیننزه محروم شد.
مارسلو به دلیل مصدوم کردن بازیکن مقابلش در جام لیبرتادورس 3 جلسه از همراهی فلومیننزه محروم شد.
استقلال در پیش فصل و آماده سازی 5 دیدار دوستانه برگزار کرد که 3 برد،یک تساوی و یک شکست نتیجه آن بود.
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری فهرست نمایندگان این رشته را در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اعلام کرد.
سه شمشیرباز کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا به یک هشتم صعود کردند.
پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه 3 نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
دیوید مویس، سرمربی وستهم، قهرمانی تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را اتفاقی باورنکردنی توصیف کرد.
ساروی در دیدار پایانی نیز با نتیجه ۳ بر ۱ از سد یی مینگ لی از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت. اما مهدی بالی در دیدار رده بندی با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب آرتور اوماروف از چک شد و در جایگاه پنجم ایستاد.
شاگردان حسن رنگرز در پایان روز اول مسابقات بین المللی قرقیزستان، 3 مدال طلا و 2 مدال برنز کسب کردند.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
مشهد ـ رئیس هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: هادی رضایی سرمربی پرافتخار به همراه ورزشکاران مهدی بابادی و علیرضا پورسمنانی به اردوی تیم والیبال نشسته کشور دعوت شدند.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان ۳ نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می‌روند.
زینب اسماعیلی، زهرا پوراسماعیل و علیرضا حسین پور با قبول شکست برابر حریفان خود از دور رقابت های قهرمانی جهان باکو کنار رفتند.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم داد.
آرسنال در هفته آخر فصل لیگ برتر در جدال با وولوز در 30 دقیقه اول مسابقه 3 گل وارد دروازه حریف کرد تا وداعی باشکوه به این فصل داشته باشد.
قوه قضائیه اعلام کرد: سه نفر از اعضای یک باند تولیدکننده مواد مخدر هرویین در تهران به دار مجازات آویخته شدند.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
استقلال در 3 بازی اخیر در مصاف با تیم های پرسپولیس – پارس جنوبی جم در جام حذفی و صنعت نفت 2 گل به ثمر رسانده که ثبت این آمار از سوی استقلالی ها کمی عجیب است!
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، که با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی 3-1 تیمش بر لاتزیو داشت این دو گل را به دیه‌گو ماردونا، اسطوره ناپولی، تقدیم کرد.
استقلال در شرایطی عصر شنبه مقابل پارس جنوبی به میدان می‌رود که خاطرات خوبی از ورزشگاه تختی جم ندارد.
دادگاهی در آرژانتین روز سه‌شنبه تایید کرد که محاکمه هشت نفر که در مرگ دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، مسئول بوده‌اند برگزار خواهد شد.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، فاش کرد که به دلیل ابتلا به سرطان پوست تاکنون سه بار جراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ