رئال مادرید که در بازی برابر سلتیک کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته لوکاس واسکز را نیز از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع انتقال کیلیان امباپه در رئال مادرید پس از مصدومیت تیبو کورتوا و ادر ملیتائو کاملا به حاشیه رفت.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
طبق گزارش مقامات، بعد از تصادف اتوبوس حامل کارگران مهاجر مراکشی در جنوب اسپانیا، یک زن فوت شد و ۳۹ نفر زخمی شدند.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
با مصدومیت روبرت لواندوفسکی، آنسو فاتی و عثمان دمبله، بارسا برای ال‌کلاسیکوی پنجشنبه در خط حمله با شرایط دشواری روبرو است.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و اعلام سفیر ایران در آنکارا و سرکنسول ایران در ارزروم و گزارش‌های رسیده خوشبختانه حال دانشجویان ایرانی خوب گزارش شده است.
اگر رئال بتواند به فینال جام باشگاه های جهان صعود کند، تیبو کورتوا احتمالا قادر به حضور در درون دروازه خواهد بود.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
شیخ دیاباته از بدو ورود به ایران، نیمی از تمرینات پرسپولیس را به دلیل مصدومیت و ناآمادگی از دست داده است.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
دقایقی پیش، آکونیا، همبازی مسی از آغاز دیدار فینال با مصدومیت روبه رو شد و جای خود را به نیکولاس تاگلیافیگو داد! لئو در پی شکست طلسم جام‌جهانی و وداع شیرین با فوتبال ملی است.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
تعداد نمایندگان بایرلورکوزن در جام‌جهانی با حضور سردار آزمون در تیم‌ملی ایران به عدد چهار رسید.
بر اساس ارزیابی تیم پزشکی بارسا مصدومیت ممفیس دیپای باید هفته قبل بهبود پیدا می کرد ولی او هنوز تمایلی برای بازگشت به تمرینات ندارد.
تمرین تیم ملی در حالی به پایان رسید که سوژه زیادی را برای عکاسان و خبرنگاران فراهم کرد.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای را شاید تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسلونا نبینیم. هر دو ترس بازگشت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی را دارند.
تیبو کورتوا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت با رئال تمرین کرد تا نشان دهد مشکلی بازی فردا برابر سویا ندارد.
ژابی آلونسو، سرمربی جدید بایر لورکوزن، حدود دو ماه سردار آزمون را در اختیار نخواهد داشت.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از احتمال شکایت باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اروگوئه برای درخواست غرامت خبر داد.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی آنتونی مارسیال در تمرینات یونایتد مصدوم شده و دیدار اول شیاطین سرخ در لیگ برتر را از دست خواهد داد. غیبت او احتمال به میدان رفتن رونالدو را افزایش داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ