پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه 3 نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی به دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه پیدا کردند.
در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان آسیا، ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 6 مدال طلا،‌ 3 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا دست یافت.
3 نماینده کشورمان در در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان آسیا با شکست حریفان خود به فینال رسیدند.
روز دوم مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک با قهرمانی سه کشتی‌گیر قرقیزستانی در 8 وزن به پایان رسید.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
با برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، سه کشتی گیر برتر در اوزان بدونِ مدال آمریکایی ها برای رویارویی با قهرمانان مرحله اول، در فاینال ایکس مشخص خواهند شد.
در پی سقوط یک هواپیمای کوچک در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا، 3 نفر کشته شدند.
با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا، علاوه بر حاجی‌ علی‌یف، دو آزادکار دیگر آذربایجان هم به فینال این رقابت‌ها رسیدند.
حالا باید دید مربیان ایرانی برای شکست این کشتی گیر قلدر آمریکایی چه برنامه و نقشه ای دارند و آیا بازهم این ظلسم ادامه پیدا می کند یا خیر؟
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
هر 3 نماینده کشورمان به دیدار فینال مسابقات چهار وزن دوم کشتی آزاد کرواسی راه یافتند.
امیرحسین زارع، امیرعلی آذرپیرا و علی سوادکوهی بدون اینکه با چالشی جدی در مرحله مقدماتی مواجه شوند، در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی فینالیست شدند.
در روز اول جام کشتی آزاد یاریگین که در کراسنویارسک روسیه در حال برگزاری است، هر سه کشتی‌گیر جوان ایران مغلوب حریفان خود شدند.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به دنبال بیانیه این کمیسیون درخصوص اشتباهات داوری مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور، حداقل محرومیت داوران خاطی را 3 ماه عنوان کرد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس در اردبیل 10 مصدوم و 3کشته برجای گذاشت.
رسانه‌های سوئد اعلام کردند در آغاز سال نو میلادی بر اثر وقوع یک حادثه تیراندازی در حومه پایتخت این کشور، 3 نفر کشته و زخمی شدند.
سه کشتی گیر جا مانده از تیم ملی برای حضور در جام جهانی آمریکا امشب راهی آمریکا می‌شوند.
تا امروز حضور دو قهرمان المپیک و 3 قهرمان جهان به عنوان خارجی‌های 4 تیم صعود کننده، در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به دنبال پشتوانه سازی در باکو برای سال های آینده و مسابقات حساس است.
منابع رسانه ای سوریه از عملیات هلی برن آمریکایی ها در استان الحسکه و درگیری آنها با نیروهای ارتش سوریه در حومه جنوبی شهر قامشلی خبر داده و اعلام کردند در این درگیری 3 نفر کشته و زخمی شدند.
در روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه پایانی صعود کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ