محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما برای چندمین بار به زیارت خانه خدا مشرف شد و تصاویری از خود هنگام طواف منتشر کرد.
ما خوشحالیم که اعلام کنیم فرمان یوغ مانند این کانسپت از بین رفته است و با یک فرمان تخت با پره‌های آلومینیومی و شیفتر‌های پشت آن جایگزین شده است. یک دکمه قرمز با علامت "Super" وجود دارد که ما فرض می‌کنیم اسپرت‌ترین تنظیمات را اعمال می‌کند، همراه با دکمه دیگری که (احتمالا) انتخاب حالت رانندگی نشان می‌دهد.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
تصاویر منتشر شده از رختکن بایرن مونیخ نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم از غلبه بر دورتموند در کورس قهرمانی بسیار خوشحال بودند.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیب‌ترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد، اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
گروه خونی میچالوک O+ است و به گفته خودش، کمک کردن و نجات دادن زندگی دیگران از طریق اهدای خون، او را خوشحال می‌کند.
میرزایی که گلی فوق‌العاده سخت و زیبا را به ثمر رسانده بود، از این گل خودش به مانند هواداران خوشحال شده بود و جوری لپ‌های خود را از هوا پر و خالی می‌کرد که می‌شد ذوق کردنش از این گل را کاملا درک کرد.
سردار آزمون بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ خوشحالی خاصی انجام داد.
دکتر سوفی راسموسن گفت که من بعد از فهمیدن سن این حیوان از خوشحالی اشک می‌ریختم؛ همکارانم به من می‌خندیدند اما من واقعا احساساتی شده بودم!
تصاویری از خوشحالی وزیر کشاورزی کشور بنین هنگام اعلام خودکفایی این کشور در زمنیه تولید پنبه، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
تصاویری از خوشحالی مردم آرژانتین در شهر دوحه قطر پس از قهرمانی در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شیخ تمیم امیر ‎قطر پس از پیروزی ‎مغرب بر اسپانیا آنقدر خوشحال شد که همراه با تماشاچیان شروع به شادی کرد.
همسر رجب طیب اردوغان در مورد کودکان بی سرپرستی که از اوکراین به ترکیه آورده شده اند، گفت: آن‌ها در دستان امن و خوشحال هستند.
کیهان نوشت: برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از جمله سازندگی، اعتماد، هم‌میهن ترجیح دادند از این پیروزی و شادی ملت ایران خوشحال نباشند و با تیتر‌ها و تصاویر معنادار و کنایه‌آمیز ناراحتی خود از نقش‌برآب شدن توطئه و فتنه آشوب‌های اخیر را نشان دهند.
تصاویری از شادی و خوشحالی حافظان امنیت در تهران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از شادی و خوشحالی مردم استان قم را به خاطر پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ولز در جام جهانی را مشاهده می‌کنید.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
تصاویر عجیبی که نشان داد کوین دی‌بروینه در بازی امشب بلژیک مقابل کانادا بعد از گلزنی تیمش خوشحالی نکرد و با سرمربی و یکی از هم‌تیمی‌هایش جر و بحث داشت خبرساز شده است.
رئیس جمهور اوکراین ضمن تبریک به فرماندهان نجات یافته از اسارت روسیه گفت: شنیدن صدایتان و دیدن شما پس از مدت‌ها مایه خوشحالی است. به کار‌هایی که برای کشور انجام داده‌اید، افتخار می‌کنیم.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ