تصویر یک زن کاستاریکایی در هنگام دعا و راز و نیاز، در شبکه های اجتماعی وایرال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب مناطق خوزستان مورد انتظار است.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به افزایش دما و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر و همچنین رطوبت هوا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان از روز جمعه خبر داد.
اهواز - به دلیل وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر، فعالیت‌های ادارات استان خوزستان امروز دوشنبه تا ساعت ۱۲ اعلام شد.
امام باقر (ع) از امام زین العابدین (ع) روایت کرده است که آن حضرت در روز عرفه جمعی را مشاهده کرد که دست نیاز به سوی مردم دراز کرده و کمک می‌خواستند، حضرت فرمود وای بر شما، آیا از غیر خدا در این روز حاجت می‌طلبید در حالی که در این روز امید می‌رود که فضل خداوند حتی شامل بچه‌هایی شود که در شکم مادرانند.
محققان فنلاندی یک دستگاه بولومتر نانو ابداع کرده اند که می تواند قدرت دقیق اشعه مایکروویو را تا سطح فمتو وات در دماهای بسیار پایین اندازه گیری کند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اَللّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَقِیامِهِ» می‌گوید: خدایا کمک کن در این ماه روزه بگیریم و شب زنده‌داری کنیم. اگر خدا کمک کند، گرسنگی را نمی‌فهمیم. عبادت شب و سحر، دعا‌های ابوحمزه ثمالی و افتتاح را انجام می‌دهیم، گاهی افرادی غصه می‌خورند که ماه رمضان چگونه روزه بگیریم؟ خوب دعا کنید و خدا کمک‌تان می‌کند.
در متون دینی دعا به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با خدا و برترین عبادت‌ها تأکید و با تعابیری مانند «سلاح مؤمن» و «نور آسمان و زمین» توصیف شده است.
داستان دعواهای عقیدتی داخلی در طالبان البته جدید نیست، اما تازه‌ترین نشانه تند آن، حرف‌های سراج‌الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی، از زیرگروه‌های طالبان و نیز سرپرست وزارت داخله دولت موقت خودخوانده طالبان در افغانستان است. او در سخنانی در ولایت خوست در نقدهایی البته بدون ذکر نام، دیگر مقامات طالبان را به انحصار متهم کرد.
این دوره که حسابی نورعلی نور هم شده و دولت و مجلس همسو که به نظر می‌رسید کوچکترین مشکلی با هم ندارند بیشتر به این قضیه دامن می‌زنند اما به آهستگی و رفته رفته دعواهای کوچک و بزرگی هم پیدا کرده‌اند که البته در میان خبرهای داغ تشنجات این روزها، چندان تیتر نمی‌شود.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از مردم به خاطر دعاهایی که در حق او داشته اند قدردانی کرد.
گویا دعواهای پس از بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تمامی ندارد و همچنان طرفین پیگیر اتفاقات آن مسابقه هستند.
مدافع جپ‌پای استقلال دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد تا امیدهایش برای حضور در جام جهانی بالاتر برود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع دماهای بالای ۵۰ درجه و بالاتر در اغلب نقاط این استان از امروز تا اواخر هفته جاری خبر داد.
اهواز - هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.
آیا اقتضای سیاست نه شرقی – نه غربی این نیست که در منازعه میان دو قدرت سلطه‌گر جانب هیچیک را نگیریم؟ ما با این موضعگیری چه چیزی به دست می‌آوریم؟ و گندم چه کسی را می‌سابیم؟ چه زیباست نصیحت مولوی که می‌گوید: گر دعا‌های تو می‌سازد مُجاب – با دعائی گندم خود را بساب!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ