پس از شمارش آراء و اعلام نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، مشخص شده چند نفر که اخیراً فوت کرده‌اند، بیشترین آرای حوزه انتخاباتی خود را کسب کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جهان در باکو برگزار شد.
برخی از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر ارزش توجه دارند مثلا زنانی که تجربه تروما داشته‌اند ممکن است با یک درمانگر زن نتایج درمانی بهتری را تجربه کنند یا مردانی که به درمانگر با جنسیت دلخواه خود مراجعه می‌کنند نتایج بهتری را گزارش می‌کنند. اما برخی ترجیحات نیز ارزش به چالش کشیدن دارند، زیرا درمانگران کاربلد آموزش دیده اند که نسبت به تفاوت‌های شخصیتی مراجعان منعطف باشند و رویکرد خود را با مراجعان خود سازگار کنند و بسیاری از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر صرفا دایره انتخاب آن‌ها را محدود می‌کند.
این کارشناسان معتقدند که بسیاری از افراد، فرصت خداحافظی با درگذشتگان را پیدا نمی‌کنند یا حرف‌های ناگفته‌ی زیادی با نزدیکان از دست رفته‌شان دارند یا حتی بسیاری از مردم دوست دارند که با درگذشتگانشان صحبت کنند و دلشان برای معاشرت با آن‌ها تنگ می‌شود. ربات‌های سوگواری این فرصت را هرچند مصنوعی در اختیار آنان قرار می‌دهد و پذیرش مرگ را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌کند.
با این حال، نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است چنین باشد، زیرا گربه‌ها تنها با شکار جوندگان آلوده می‌توانند به انگل آلوده شوند، که بدون شک گربه‌های خانگی که مرتباً از خانه بیرون می‌روند، انجام می‌دهند.
سرگروه تیم ملی تکواندو به منظور حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو راهی باکو می‌شود.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
تاجیک نوشت: این تئاتر خیابانی که بساط خود را در مهلت خمیازه بازیگران تئاتر قدرت پهن کرده بود، صاعقه‌وار وارد عالم خواب آنان که دیری آسوده در زیر سایه درخت خیال خود آرمیده بودند، شد و حال و احوال آنان را آشفته کرد و به آنان فهماند که هیچ کس منتظر مهلت خمیازه آنان نیست.
قبل از ورود اسلام به شهرری، روحانیون زرتشتی حضور پررنگی در این منطقه داشتند؛ بنا‌هایی از آن روز‌ها برجای مانده که داستان‌های جالبی درباره‌شان نقل می‌شود.
میگل فارل، سازنده نرم افزار کاربردی پَست پُست (Past Post) می‌گوید: «مکزیکی‌ها به مرگ می‌خندند، اما صحبت درباره‌اش برایشان سخت است».
کاربران با استفاده از پَست پُست می‌توانند خواسته‌هایشان را به عزیزانشان بگویند یا پیام تبریکی بفرستند تا سال‌ها بعد شنیده شود
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
برای بسیاری از افراد تشخیص دادن راست از چپ، به آسانی تشخیص دادن جهت بالا و پایین است، ولی طبق تحقیقات اخیر، از هر شش نفر، یک نفر، برای تشخیص راست از چپ به مشکل برمی‌خورند. شاید این یک اشتباه بچه‌گانه به نظر برسد، ولی افراد زیادی هستند که چپ و راست را اشتباه می‌گیرند و ممکن است همین ماجرا به قیمت جان عده‌ای تمام شود.
سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی نزدیک به 6 ماه از میادین به دور خواهد ماند.
در یک وب سایت جدید به نام Character.AI می‌توانید با تقریبا هر کسی زنده یا مرده واقعی یا به طور خاص خیالی چت کنید.
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
۲ نماینده تکواندوی ایران در رقابتهای مرحله نهایی گرندپری ریاض از دور مسابقات کنار رفتند.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی امروز خود صحبت هایی را درباره مردم ایران انجام داد.
روز پنجم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با یک نشان برنز دیگر برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
سجاد مردانی با کسب ۳ پیروزی در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد اما اکرم خدابنده در نخستبن مبارزه با شکست مقابل حریف آلمانی، حذف شد.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: در سه مسابقه در کشور مکزیک به میدان رفتم و خاطرات خیلی خوبی از حضور در این کشور دارم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ