این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند. او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلو‌های خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی، مهمانی‌ها و فستیوال‌های باشگاه آلپاین استفاده می‌کرد. این «کمپر سوسکی» به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه‌ای شکل، خاطرنشان می‌کند که موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر  این خودرو خیلی خوب کار می‌کند. البته ماشین نیاز به معاینه فنی دارد.
فراری ۴۱۲ P در سال ۱۹۶۷ تولید شد و توسط تیم سرهنگ رونی هور خریداری شد. این خودرو با رنگ قرمز مسابقه‌ای ایتالیایی با دماغه آبی کمبریج، یکی از دو خودروی ۴۱۲ P بود که در آن سال در کمپین تبلیغاتی حضور داشت.
۱۵۰ قطعه الماس، ۱۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و بیشتر از هفت هنر ایرانی همه با ظرافت و هنر خاصی به کار گرفته شده‌اند تا یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای جهان متولد شود.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره 355139 که در 28 دسامبر 1886 برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال 2006 به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
عکس هایی از ماشین های وارداتی بازیکن های تیم ملی که به ایران رسیده و در فضای مجازی پخش شده است.
اصلی‌ترین تغییر را باید در طراحی جعبه مانند بدنه خودرو دید که طرحی کاملا متفاوت از نسل‌های قبلی سانتافه دارد. این شکل طراحی به فضای بزرگتر کابین ماشین و در پی آن راحتی بیشتر سرنشین‌ها منجر خواهد شد.
این خودرو از پلتفرم MBQ بهره می‌برد و این پلتفرم، افتخار میزبانی از بزرگانی چون ماشین محبوب پاسات، فولکس واگن گلف و شاسی بلند اطلس را دارد. موتور فولکس واگن لاویدا XR هم هیچ خرجی روی دست خانواده نمی‌گذارد؛ چرا که با یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری طرف هستیم که تقریبا ۱۱۰ اسب بخار قدرت (در دور موتور 6200 RPM) و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور (در دور موتنور 4100 RPM) را با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته 6AT به راننده تحویل می‌دهد.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
از نظر طراحی باید وولینگ بینگو را جز بهترین خودرو‌های کوچک هاچ بک بازار چین بدانیم که نه تنها نقص شاخصی ندارد بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می‌رسد.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
نیو ایدن خودرویی است که بر هوش مصنوعی و رانندگی خودران تمرکز دارد و ایجاد یک رابطه چند قطبی جدید بین انسان و ماشین را هدف قرار داده است.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
تاریخ مرگ کریستیانو رونالدو به همراه چهره‌های مشهور جهان با یک ماشین حساب پیش‌بینی شد.
هایما ۷X محصول جدید ایران‌خودرو است که در بازار جهانی قیمتی حدود ۱۹ الی ۲۲ هزار دلار دارد. این ماشین بدون‌شک در بازار داخلی بیش از ۱ میلیارد تومان برچسب قیمت خواهد خورد.
مسئولان بهزیستی می‌گویند این خودرو بدون اینکه آورده‌ای برای معلولان داشته باشد، گوشه پارکینگ بهزیستی خاک می‌خورد.
کلکسیون ماشین شلوغ آرنولد شوارتزنگر از چندین مدل هامر تا سوپرکار بوگاتی را می‌توان پیدا کرد.
موزه خودرو نیاوران سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و اکنون یکی از بخش‌های پربازدید این کاخ است؛ جایی که شماری از خودرو‌های شخصی خاندان پهلوی اول و دوم، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کوچک فرزندان این خاندان در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته شده است.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ