گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
رهبران سه کشور متفق (روزولت، چرچیل و استالین) آمده بودند تا بر سر چهرهٔ جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم توافق کنند و تصمیماتی هم درباره استقلال و تمامیت ارضی ایران بگیرند، آن هم بدون حضور ایران!
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
اعتمادآنلاین، عکسی تاریخی از حضور زنان بی حجاب در جلسه سران قوه قضائیه همراه با شهید بهشتی منتشر کرد.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
در سالروز وفات دخت‌ حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) فیلمی از حضور رهبرانقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه (ص) را مشاهده می‌کنید.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم مسلمان پاکستان علاوه بر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان در دیگر شهرها از جمله راولپندی، لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، حیدرآباد،پیشاور، خیبرپختونخواه برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ