مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: تصویر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان تشریح پیروز به چهار سال پیش برمی گردد و مربوط به کالبدشکافی پیروز نبوده بلکه متعلق به پوست کنی یوز نر بالغی است که در آبان ماه سال ۹۷ در جاده‌های شهرستان جاجرم در پناهگاه حیات وحش میاندشت در اثر تصادف تلف شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کانال بیسیمچی تصویری از عامل حمله امروز منتشر کرده است.
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
تصویر جالبی که از مورینیو در آغاز تمرینات پیش فصل رم منتشر شده است.
تصویری جالب از پپ گواردیولا با مو منتشر شده است.
عکس جدید نیوشا ضیغمی بر روی موتور منتشر شده است.
به تازگی تصویری در فضای منتشر شده که گمان می رود متعلق به ملا هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده خودروی امروز رئیسی حین ورود به مجلس «نیسان تینا» ژاپن بوده است.
کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
تصویری از گربه‌های شنی عکاسی شده در شمال شرق ایران منتشر شده که با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این عکس‌ها را سید بابک موسوی گرفته است. گربهٔ شنی (نام علمی: Felis chaus) گربه‌سانی کوچک است که در مناطق کویری و صحرا زندگی می‌کند.
فیلمی منتشر شده که در آن مردان و زنانی به تسبیح زنان دیگری را کتک می زنند.
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
در یک مطالعه منتشرشده در نشریه «ارتباطات طبیعت»، آنها تاثیر حافظه شکلی را روی لایه‌ای با ضخامت حدود ۲۰ نانومتر و ساخته شده از موادی موسوم به اکسید فریک (ferroic oxides) نشان دادند. این دستاورد اکنون امکان پیاده کردن تاثیر حافظه شکلی را در ماشین‌های ریز در مقیاس نانو فراهم ساخته است.
مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی در مورد تصویر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان تشریح پیروز توضیحاتی ارایه کرد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
امروز تصویری از مجسمه تختی منتشر شده که نشان می‌دهد کراوات تختی از لباس او در این مجسمه حذف شده است. معلوم نیست این اقدام از سوی چه کسی صورت گرفته است.
محققان با کنارهم قراردادن ۶۹۰ عکس، بزرگترین تصویر ثبت شده توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب را منتشر کردند که تعداد بیشماری کهکشان در آن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ