سجاد شهباززاده آخرین شانس‌های خود برای شکستن طلسم ویژه را امتحان می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی مس رفسنجان می‌گوید اخراج مهاجم‌شان تصمیم درستی بوده است.
مدافع کناری فصل قبل تیم تراکتور به خیبر خرم‌آباد پیوست.
نماینده سنگین وزن کاراته کشورمان، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
سجاد محمدیان با کسب عنوان نایب قهرمانی، آخرین مدال ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
دوره بین المللی ویژه مربیان در ازبکستان با تدریس دکتر سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون ایران برگزار شد.
ریکاردو ساپینتو دیروز و در بازی با نساجی یک بار دیگر به سجاد شهباززاده فرصت داد که پای خود را به گلزنی در این فصل باز کند.
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن چون می‌داند بوسیله جنگ سخت نمی‌تواند با ایران مقابله کندبرنامه‌های خود علیه ایران را از راه‌های جنگ نرم و شناختی دنبال می‌کند.
سجاد شهباززاده، مهاجم باتجربه استقلال، همچنان در حسرت گلزنی با لباس این تیم است.
سجاد شهباززاده که با هیاهویی زیاد به استقلال اضافه شد، هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم گلزنی کند.
اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری با اکثریت آرا سجاد انوشیروانی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
سجاد شهباززاده سرشار از انگیزه است که در مقابل تیم سابقش به میدان برود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای کمک کند و در بودجه‌هایی که به ادارات کل و فدراسیون‌ها می‌دهیم، این نکته را به آنان یادآوری می‌کنیم.
به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وارد عرصه‌ای از تهدیدات شدیم که پیامدهای متفاوت دارد، به طور مثال حمله سایبری به مجتمع پتروشیمی می‌تواند منتج به نشت شیمیایی شود.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت:طرف عراقی با وجود اقدامات متعدد نمی‌تواند پاسخگوی انبوه زائران ما باشد .
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت:طرف عراقی با وجود اقدامات متعدد نمی‌تواند پاسخگوی انبوه زائران ما باشد .
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: با ایجاد سامانه رفع سوء اثر در بانک مرکزی از این پس مسدودی حساب به عنوان تضمین پرداخت چک‌های بی‌محل عمل خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طبق قانون نمی‌تواند از حضور هیچ کس در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال جلوگیری کند.
تفاهم‌نامه ۳ جانبه گروه خودروسازی سایپا، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد و بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیای در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید شد.
سجاد شهباززاده به درد پرسپولیس نمی‌خورد
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.
برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ