مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در سوپر جام آلمان به مصاف لایپزیگ رفت و با سه گل شکست خورد تا روز‌های بد تیم با توماس توخل ادامه داشته باشد.
خرید جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل به وجود آمده برای این باشگاه، ممکن است از این تیم جدا شود.
سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و روزهای گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.
بیدختی توضیح داد: این گاز در لایه ازن جو که بخشی از لایه استراتوسفر است، در ارتفاع حدود ۳۰ کیلومتری زمین به مقدار زیادی بر اثر تابش فرابنفش خورشید و فرآیند فتوشیمیایی با مولکول‌های اکسیژن ایجاد می‌شود.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با آرسنال گفت چلسی این فصل بد را فراموش کرده و به روزهای اوج برمی‌گردد.
سال ۱۴۰۱ با تمام اتفاقات خوب و بد، با تمام روز‌های مثبت و منفی شاخص کل رو به پایان است. حال برای سهامداران و فعالان بازار بورس تهران سوال مطرح است که بورس در چه روز‌هایی از عید نوروز ۱۴۰۲ تعطیل خواهد بود؟
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: «با توجه به تاثیر ویرانگر زلزله و هوای بد، ما در روزهای اول نتوانستیم به همان روشی که می‌خواستیم در آدیامان کار کنیم. من از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»
سردار آزمون دورانی نسبتا بد را در بای آرنا سپری کرده و ممکن است در روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم دیگری فروخته شود.
این روزها که زمزمه تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی به گوش می رسد شاید بد نباشد نگاهی به عملکرد این شورا در دوره های گذشته انداخت.
مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.
وضعیت این روزهای استقلال بد جوری اعضای هیات مدیره تیم را ناراحت کرده است و به نظر می رسد این ناراحتی به حق و درست است.
آندر هررا، هافبک اسپانیایی بیلبائو، در مورد روزهای دشواری جدایی از منچستریونایتد صحبت کرده است.
طی روزهای اخیر رسانه‌های معاند به نقل از خانواده لیلا حسین‌زاده، خبر از وضعیت بد سلامت بینایی این متهم داده بودند که پیگیری‌ها حاکی از معاینه او توسط سه متخصص چشم پزشکی است.
لوکاس هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، اخیرا روزهای دشواری را سپری کرده است.
حال بد مثل باتلاق می‌ماند؛ هرچه بیشتر برای از بین بردنش دست و پا بزنی بیشتر در آن فرومی‌روی. گاهی لازم است فقط بنشینیم و نگاهش کنیم بی‌آنکه به‌خودمان برچسب بزنیم و قضاوت کنیم اعمال‌مان را. حال بد گاهی موهبت هم می‌شود، چون باعث می‌شود قدردان روز‌های خوشحالی باشیم و آنان را که حال بد را تجربه می‌کنند بتوانیم بهتر درک کنیم.
نیمار روزهای خوب و بد فراوانی در سال های اخیر هنگام رویارویی با بایرن مونیخ داشته است.
کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بار‌ها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روز‌های بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آن‌ها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!
تیم فوتبال فولادخوزستان بار دیگر طعم تلخ شکست را در رقابت های فصل جاری لیگ برتر تجربه کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ارلینگ هالند درباره روزهای دشوار پیش‌رو هشدار داد.
ویرژیل فن‌دایک می‌‌گوید لیورپول روزهای بد فعلی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به تیمی پرقدرت تبدیل خواهد شد.
میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی، در مصاحبه جدید خود از وضعیت بد این روزهای یوونتوس صحبت کرد. او همچنین مدعی شد که روبرت لواندوفسکی فصل جاری در لالیگا 30 گل برای بارسا خواهد زد.
سفیر جمهوری دومینیکن اعلام کرد که ادامه روابط دوستانه با روسیه خواست این کشور است.
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ