منچستریونایتد موفق شد در یک بازی خارج از خانه ولورهمپتون را 1-0 شکست داده و سه امتیاز مهم این بازی را به خود اختصاص دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل وولوز از میسون مونت به شدت انتقاد کردند ولی کاپیتان یونایتد با ارسال پیامی به این خرید جدید شیاطین سرخ به او روحیه داد.
کمیته داوران با پذیرفتن اشتباه تیم داوری، افراد مسئول در اشتباه فاحش بازی ولورهمپتون مقابل منچستریونایتد را از قضاوت در بازی‌های هفته آینده محروم کرد.
آرسنال در آخرین هفته لیگ برتر موفق شد وولوز را در ورزشگاه امارات 5-0 شکست دهد.
منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 وولوز را شکست بدهد.
فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، بعد از شکست 1-0 مقابل وولوز در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت چلسی گفت چلسی مشکلاتی دارد و او انتظار ندارد که همه مشکلات تیم یک‌شبه حل شود.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولوز، بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش مستحق باخت بوده ولی او از نحوه باخت ولورهمپتون عصبانی است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
لیورپول با برتری یک بر صفر مقابل وولورهمپتون به مرحله چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد.
باشگاه ولورهمپتون از اتحادیه فوتبال خواست درباره دلیل مردود شدن یکی از گلهایش در جریان تساوی 2-2 مقابل لیورپول در آنفیلد توضیح بدهد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست 1-0 مقابل یونایتد گفت بازیکنانش تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و شکست در این بازی برایشان تلخ و باعث تاسف است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
آرسنال در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 وولوز را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.
نام هافبک ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل ولورهمپتون به چشم می‌خورد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولوز به خبرنگاران گفت چلسی باید هر چه سریعتر خودش را آماده بازی بزرگ با میلان کند.
چلسی امشب در خانه خود هشتمین بازی‌اش در فصل جدید لیگ برتر را مقابل ولوز انجام داد و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.
سویا، الچه، ولورهمپتون، ناتینگهام فارست، سمپدوریا و بایرن لورکوزن منتظرند تا بدانند مستاجران بعدی نیمکت‌هایشان چه کسانی خواهند بود.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
تاتنهام در روزی که بدشانس هم بود، در خانه خود با یک گل از سد ولورهمپتون عبور کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ