با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
وزیر افراط‌گرای کابینه رژیم صهیونیستی از حملات جنایتکارانه شهرک نشینان صهیونیست در روزهای اخیر علیه مناطق مختلف کرانه باختری حمایت کرد.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود.
وزیر خارجه اسپانیا از اجرایی شدن وعده این کشور برای ارسال تانک به اوکراین طی روزهای آینده خبر داد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه در خصوص دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر هفت سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.
با توجه به پیش رو بودن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای مردم، نظارت و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شرکتها و سایت‌های اینترنتی فروش بلیت در دستور کار قرار گرفت.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از این باشگاه در برابر اتهامات وارد شده به آنها در روزهای اخیر حمایت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تشریح دلایل صعود بازار سرمایه، بر این نکته تاکید کرد که صعود این بازار نگران کننده نیست و تمهیدات لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران خرد به کار گرفته شده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فیل فودن الماس این تیم است و به زودی بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.
دریاچه ارومیه سال‌ها است حال و روز خوشی ندارد و بدترین روزهای خود را سپری می‌کند، این روزها خبری از دریاچه نیست و تا چشم کار می کند خشکی و نمک است.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل اورتون، هواداران تیمش را بابت حمایت از بازیکنان، مورد تمجید قرار داد.
با افزایش تنش‌ها بین پکن و واشنگتن در روزهای اخیر، رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد اگر چین حاکمیت این کشور را تهدید کند، آمریکا نیز پاسخ متقابل خواهد داد.
در پی شوخی یکی از مجریان تلویزیونی با سرمربی تیم پرسپولیس در روزهای اخیر چهره های متعدد از آقا یحیی حمایت کردند.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
درحالی‌که برخی اخبار حکایت از آن داشتند که عزیزبک آمانوف در روز‌های اخیر در خط‌میانی استقلال وظیفه بازیسازی و جنگندگی را برعهده گرفته است، اما گویا این بازیکن در این پست از نظر کادرفنی بازیکن موفقی نشان نداده تا جایی که در این مدت و در روز‌های گذشته او در سمت چپ زمین و در فاز دفاعی مورد استفاده قرار گرفته است.
سرهنگ جاوید امیرانلوی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات شخصی خود با یکی از هم روستایی‌های خود اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که بعد از زخمی شدن هم روستایی خود، همسر خود را گروگان گرفته و با شکستن شیشه‌های منزل اقدام به تیراندازی می‌کرد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ