در این چهار سال نه توانستم به زندگی بدون ورزش عادت کنم و نه می‌توانستم به ورزش حرفه‌ای برگردم؛ مدام فکر می‌کردم که نتوانستم خودم را اثبات کنم...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاس‌های قطری و هدفمند کنعانی‌زادگان در بازی با تراکتور راه‌گشای این تیم برای دستیابی به یک برد ارزشمند بود.
کمپانی پوما از لباس دوم میلان برای فصل جدید رونمایی کرد که طرح آن از الگوهای مد کلاسیک الهام گرفته است.
مارک زاکربرگ، رئیس کمپانی متا، پس از تمرین با ستارگان UFC آمادگی بدنی بالای خودش را نشان داد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یک تصمیم عجولانه باعث انتقال او به استقلال در لیگ شانزدهم شد.
ونسان کمپانی که توانسته برنلی را به لیگ برتر ببرد، گفت سبک مربیگری او تحت تاثیر یوهان کرویف و پپ گواردیولا است.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
کمپانی «لاو» با موادی نظیر چوب بامبو، اجزای ساختاری چوبی دارای گواهی FSC و عایق طبیعی متشکل از پشم گوسفند یا کنف، داخل این کمپر را تزئین کرده است. کمپانی «وایلد درایوز» حتی ملافه‌های پارچه‌ای بامبو را به مشتریان این کمپر ارائه می‌کند که تا حد زیادی به تزئینات و اجزای داخل کمپر جلوه زیست محیطی داده باشد؛ بنابراین هر کسی که به دنبال کاهش مصرف کربن در هنگام کمپینگ است، باید در داخل این «ون خاص» احساس راحتی کند.
ونسان کمپانی قرارداد جدید پنج ساله‌ای با برنلی امضا کرد و به این ترتیب، شایعه پیوستن او به تاتنهام و چلسی از بین رفت.
باشگاه منچسترسیتی با استفاده از نظر طرفدارانش پرچم‌های کرنر ورزشگاه اتحاد را برای مسابقه با آرسنال آماده می‌کند.
خودروهای سفارش عربستان در اتفاقی جالب توسط کمپانی تولیدکننده، آپشن دعای سفر مجهز هستند.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی و ستاره سابق منچسترسیتی، در آستانه دیدار امشب تیمش با سیتی از پپ گواردیولا خواست دیگر درباره احتمال بازگشت او به سیتی صحبت نکند.
در شرایطی که منچسترسیتی به اتهام تخلف مالی در آستانه مجازات قرار دارد و ممکن است پپ گواردیولا این باشگاه را ترک کند بحث درباره جانشینان احتمالی او داغ شده است.
ونسان کمپانی، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقادهایی که از این باشگاه می‌شود منصفانه نیست و رفتارهای اخیر از نظر او مشکوک بوده است.
در زمان قاجار بیشتر خیابان‌ها تاریک بود و مردم با چراغ و فانوس تردد می‌کنند. در زمان ناصرالدین‌شاه در یکی از خیابان‌های نزدیک به ارگ سلطنتی، کارخانه برق برپا کردند و خیابان را هم «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
پس از رونمایی از سری گوشی‌های فوق‌العاده شیائومی ۱۳، کمپانی Xiaomi از یک از محصول جدید از خانواده MIJIA رونمایی کرد. این گجت جذاب و منحصربفرد، قلم دیکشنری میجیا (MIJIA Dictionary Pen) نام دارد و در حال حاضر در حال جذب سرمایه برای تولید انبوه در آینده است. این دستگاه قابلیت‌های بسیار خاص و جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
کمپانی مشهور بادوایزر که در کار تولید نوشیدنی هاست همواره حضوری جدی در رقابت های ورزشی داشته است.
حاشیه‌های جام‌جهانی قطر تمام نشدنی‌ است و جدیدترین خبری که واکنش‌های بسیاری به همراه داشت خبر منع فروش مشروبات الکلی در استادیوم‌ها بوده است.
در بازی دوستانه عراق و اکوادور، مورد جالبی را شاهد بودیم که مربوط به کیفیت پایین لباس های تیم عراق بود.
ما می‌توانستیم به صورت هوشیارانه و هوشمندانه طرح‌هایی را پیاده و از نمادهای کشور استفاده کنیم اما مورد تایید هیئت رییسه و سایر دوستان قرار نگرفت.
کیت تیم ملی فوتبال ایران در ادوار قبلی جام جهانی همواره رنگ ثابتی داشته اما کمپانی های تولید کننده آن متفاوت بودند.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ