سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از نکات مهم در مبارزه با فساد گرفتار نشدن در تله توجیه‌گری به دلیل حمایت از انقلاب اسلامی و مقهور نشدن در فضای رسانه‌ای دشمنان عنوان کرد.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
مدیر امور آب کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه گفت: کشور در بحران بزرگ آبی قرار دارد. اگر اقدامات اساسی در این زمینه صورت نگیرد کشور در معرض خطرات امنیتی و زیستی قرار می گیرد.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه خودمان را نباید گرفتار بحث‌های بیهوده فضای مجازی بکنیم گفت: متدینین باید برای هوش مصنوعی آینده پژوهی کنند.
رئیس یگان حفاظت از میراث فرهنگی گفت: ما هنوز با معضل فلزیاب‌ها رو به رو هستیم و تاکنون ۴۲۷۴ دستگاه فلزیاب در استان‌ها توقیف شده است.
حسین صابری محقق و مدرس پوشش ریسک پولشویی: پرونده لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده و گویی عزمی نیز برای حل آن وجود ندارد. با عضویت در این نهاد و استفاده از ظرفیت‌های کشور هر چقدر ریسک کشور کمتر شود، هزینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تجارت بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه توسعه، کاهش می‌یابد. او در این گفتگو به نقد‌هایی که به حضور ایران در FATF شده، اشاره کرده و به آنان پاسخ می‌دهد.
مسئول آتش‌نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان ۲۵ ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به یک هزار و ۳۰۰ خودرو در محورهای استان امدادرسانی کرده است، گفت:۱۵ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ نفر در برف روز گذشته محور شاهرود _گرگان امدادرسانی شد، گفت: به ۷۸ نفر در این عملیات امداد رسانی لازم صورت گرفت.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
تایباد _ فرماندار تایباد گفت: از ابتدای آغاز نزولات جوی در این شهرستان، تعداد هشت نفر گرفتار در برف و کولاک، طی دو عملیات توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از گرفتار شدن ۴۱ گردشگر در جزیره غیرمسکونی نخیلو خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف فولاد محله _ چشمه علی امدادرسانی شدند، گفت: خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضیحاتی درباره ماجرای گرفتار شدن ۸ کوهنورد در آتشکوه و نجات آنها ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: روز جمعه دو کوهنورد اراکی برای صعود به قله اشترانکوه از راه پرفراز و نشیب و خطرناکی کوهپیمایی را شروع کردند. این در حالی است که به دلیل شرایط جوی نامناسب و همراه نداشتن امکانات کوهپیمایی در مسیری منتهی به قله کول جنو گرفتار شدند.
بر اساس یک نظرسنجی، بوریس جانسون در رقابت با رقبای حزب کارگر برای نخست وزیری انگلیس، احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به سایر نامزدهای محافظه‌کار خواهد داشت اما در نهایت بازنده می‌شود.
رئیس مجلس با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده‌ایم، گفت: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند در حالی که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده‌ایم.
منابع لبنانی به ضرب و شتم یک نماینده پارلمان این کشور در جریان اعتراضات نظامیان بازنشسته اشاره کردند.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ