خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
براساس نتایج یک نظرسنجی، اکثر اروپایی ها خواستار حفظ روابط با روسیه پس از درگیری در اوکراین هستند.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها تمام تلاششان این است که شرایط داخلی خود را به نحوی آرام نشان دهند چراکه بحران اوکراین به اندازه کافی در اروپا گرفتاری ایجاد کرده است.
شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که لهستان و دیگر کشورهای اروپایی به دنبال تجزیه روسیه هستند.
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که لهستان و دیگر کشورهای اروپایی به دنبال تجزیه روسیه هستند.
وزیر خارجه اتریش معتقد است که دوران خوشی اروپایی ها با جنگ اوکراین به سر آمد.
دستور کار دوم نظارتی مجلس درخصوص واگذاری دارایی های مالی بود؛ کسری بودجه از پدیده‌های رایج در اقتصاد کشورها به شمار میآید اما بحث اصلی درباره این پدیده، نحوه جبران کسری بودجه است در این میان در تمام این سال ها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی از جمله روش های تأمین مالی کسری بودجه ساختاری در اقتصاد ایران محسوب می شده است
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
وزارت دارایی آمریکا از بررسی تحریم های غربی علیه روسیه با متحدان اروپایی واشنگتن خبر داد.
رئیس مجلس دومای روسیه می گوید آمریکا با به راه انداختن تحریم ها بخش انرژی روسیه، کشورهای اروپایی را متضرر کرده است.
بنا به نتایج یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از مردم اروپا کاهش قدرت خرید خود در چند سال گذشته را تجربه کرده اند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت که ارتباط میان اعضای جبهه مقاومت بسیار خوب است.
رئیس جمهور فرانسه در سخنانی گفت که اروپایی ها سخت ترین زمستان را در زمینه تامین گاز پیش رو خواهند داشت.
چند کشور اروپایی به تصمیم پوتین در الحاق چهار منطقه از اوکراین به روسیه واکنش نشان دادند و زیر بار آن نرفتند.
رسانه های انگلیسی هشدار رئیس جمهور روسیه درباره سقف قیمتی برای گاز را در شکست مذاکرات مقامات اروپایی در این باره موثر شمردند.
وزرای انرژی اتحادیه اروپا در جستجوی راه حلی برای وخامت شرایط دسترسی به انرژی در این قاره تشکیل جلسه می دهند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوعیت ویزا برای همه شهروندان روس فاقد آرای موافق لازم است.
قم- وزیر کشور گفت: موضوع برجام نشان داد که کشورهای اروپایی به دلیل پیوندهای اقتصادی نمی‌توانند به صورت مستقل تصمیم گیری کنند.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: ظالمانه ترین تحریم‌ها از سوی رژیم آمریکا وضع شده است. نقش اروپا را نباید نادیده گرفت؛ اروپایی‌ها کوچک‌ترین گامی در خصوص رفع تحریم‌ها طی سال‌های گذشته برنداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ