تایباد _ فرماندار تایباد گفت: از ابتدای آغاز نزولات جوی در این شهرستان، تعداد هشت نفر گرفتار در برف و کولاک، طی دو عملیات توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات ۳۶ نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از اسکان اضطراری ۹۱۵ نفر متاثر از سوانح جوی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به هشت شهرستان در قالب چندین مورد عملیات جوی گفت: از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون به ۲۵۳ نفر امدادرسانی شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۵۴۵ نفر گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر، از امدادرسانی به ۳۱۲ نفر گرفتار در برف و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور خبر داد.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
جمعیت هلال احمر از نجات ۲۵۰ درراه مانده و گرفتار در محورهای برف‌گرفته سپیدان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
مشهد ـ فرماندار نیشابور گفت: حدود ۸۰ زائر پیاده عراقی که در مسیر نیشابور، گرفتار برف و کولاک شده بودند، نجات داده شدند و به بقعه قدمگاه منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از رهاسازی ۲۶۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹ نفر کوهنورد که از روز گذشته در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیرکوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند، توسط نیروهای هلال‌احمر نجات یافتند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تلاش هست ساعته ۶ تیم عملیاتی برای جستجو و نجات، ۲ سرنشین خودروی سمند گرفتار شده در سیلاب خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر توضیحاتی درباره ماجرای گرفتار شدن ۸ کوهنورد در آتشکوه و نجات آنها ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به دو هزار و ۲۷۶ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۴ روز گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به ۷۵۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: روز جمعه دو کوهنورد اراکی برای صعود به قله اشترانکوه از راه پرفراز و نشیب و خطرناکی کوهپیمایی را شروع کردند. این در حالی است که به دلیل شرایط جوی نامناسب و همراه نداشتن امکانات کوهپیمایی در مسیری منتهی به قله کول جنو گرفتار شدند.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
بهبهان- مسئول آتش نشانی بهبهان گفت: خانواده هشت نفره ای که در رودخانه مارون گرفتار شده بودند، نجات و به محل امن منتقل شدند.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک مجتمع مسکونی سه طبقه در مشهد گرفتار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش‌نشانان هشت نفر از میان دود و آتش نجات یافتند.
رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه به ۴ هزار و ۷۰۰ نفر در سیلاب ۴۸ ساعته گذشته امداد رسانی شد، گفت: پنج استان کشور همچنان درگیر سیل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ