سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف فولاد محله _ چشمه علی امدادرسانی شدند، گفت: خدمات لازم به این افراد ارائه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بیماری دیگر تب کریمه کنگو که توسط کنه انتقال پیدا می‌کند اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۱۴ نفر در استان فارس مبتلا و یک نفر فوتی داشته‌ایم.
کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: ۱۴ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی مسموم در استان فوت و ۸۰ نفر دیگر دچار مسمومیت شده اند.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
به‌دنبال ریزش کوه در جنوب غربی چین دست کم ۱۴ نفر جان خود را از دست داده و شماری مفقود شدند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از شرکت حدود ۱۴ میلیون نفر در مانور امداد و جوانان خانه‌های هلال، در ششمین مانور سراسری کشور خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۱۴ نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
به گفته میعادفر، بیشترین فراوانی مصدومان با ۸۸۶ نفر مربوط به استان تهران و بعد از آن، آذربایجان شرقی با ۴۸۲ و آذربایجان غربی با ۴۰۲ مصدوم، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از افزایش ۱۴ درصدی مصدومان حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.
بیشترین مصدومان به تفکیک استان به ترتیب مربوط به استان های تهران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه بوده است.
۱۴ نفر از فرماندهان انتظامی با موافقت فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ دومی ارتقا پیدا کردند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به یک هزار و ۳۰۰ خودرو در محورهای استان امدادرسانی کرده است، گفت:۱۵ مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجاری در مناطق مسکونی شهر نووسیبیرسک در جنوب این کشور خبر می‌دهند.
رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام تازه‌ترین آمار قربانیان زلزله اعلام کرد دولت وی در نظر دارد تا زیان آسیب دیدگان از زلزله اخیر را جبران کند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت ۱۴ نفر با گاز منوکسید کربن در دو حادثه طی روز جاری خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.
دادستان تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ