حسین صابری محقق و مدرس پوشش ریسک پولشویی: پرونده لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده و گویی عزمی نیز برای حل آن وجود ندارد. با عضویت در این نهاد و استفاده از ظرفیت‌های کشور هر چقدر ریسک کشور کمتر شود، هزینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تجارت بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه توسعه، کاهش می‌یابد. او در این گفتگو به نقد‌هایی که به حضور ایران در FATF شده، اشاره کرده و به آنان پاسخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- «نهضت ملی مسکن» از طرح‌های دولتی محسوب می‌شود که در استان سمنان با چالش‌هایی روبرو شده است اما مسئولان عقیده دارند که با بسیج تمام امکانات به دنبال رفع مشکلات هستند.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
احمد علیرضابیگی نماینده تبریز می‌گوید: به دولتمردان توصیه می‌کنیم که در صدد تحکیم انسجام داخلی برآیند و محور برنامه‌ریزی‌ها در همه امور چه در سیاست داخلی و چه در اقتصاد، مشارکت دادن مردم باشد. یعنی مردم باید در حوزه اقتصاد و سیاست مشارکت کنند. الان هیچ زمینه‌ای برای مشارکت مردم وجود ندارد و مردم می‌بینند که نمی‌توانند در حوزه اقتصاد و سیاست موثر واقع شوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حاشیه‌سازان به دنبال کانال انحرافی در مسیر حرکت مجلس و دولت هستند، همه باید مراقب باشیم تا در دام آنها گرفتار نیایم.
وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که حداقل ۱۲۰ شهروند این کشور در درگیری‌های سودان گرفتار شده‌اند.
دولت اوکراین اکنون در دام سیاست سازش ناپذیر و به طور فزاینده غیر قابل دفاع خود گرفتار شده است.
اکبر نبوی، تحلیلگر اصولگرا ت نوشت:آقایان گمان کرده‌اند به صرف آن که خود را دولت مردمی یا دولت انقلابی بخوانند همه چیز حل می‌شود.
وزیر میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز نوشت: گرفتاری مردم این منطقه، دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف شده است و دولت سیزدهم مصمم است مشکل را حل کند.
وزیر میراث فرهنگی درباره بافت تاریخی شیراز نوشت: گرفتاری مردم این منطقه، دستمایه تسویه حساب‌های سیاسی بین جناح‌های مختلف شده است و دولت سیزدهم مصمم است مشکل را حل کند.
به گزارش رسانه های دولتی چین، در پی ریزش یک معدن زغال سنگ در آلکسا لیگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین، حداقل دو نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر گرفتار شدند.
روزنامه کیهان نوشت: اظهارات آقای مجید انصاری از جهات متعدد مخدوش است. نخست اینکه او علت واقعی مشکلات معیشتی را نه به جریان اشرافیت غربگرا بلکه به عملکرد جریان انقلابی نسبت می‌دهد و حال آنکه اغلب شاخص‌های اقتصادی در هشت ساله دولت متبوع آقای انصاری، به جای رشد و پیشرفت، گرفتار عقبگرد و افول شد.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در توئیتی برخی کارکنان دولت را گرفتار در تباهی، رخوت و فرصت سوزی دانست.
کیهان: در واقع دولت سابق اگر سیاستگذاری درستی در مدیریت اقتصادی و منابع ارزی و همچنین فاصله گرفتن از وابستگی مطلق به صادرات نفت داشت، کشور را گرفتار کسری‌های درآمدی شدید و پیامد‌های آن نمی‌کرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: گلایه‌مند بودند که دولت قبل گرفتار بی‌برنامگی بود، اما امروز دولت برای تدوین برنامه، بودجه، معیشت مردم، ثبات اقتصادی و مدیریت دچار بلاتکلیفی شده است.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
خود حضرات هم می‌دانند که هیچیک از تعهدات طرف آمریکائی ضامن اجرائی ندارند، ولی با اینحال کسی با ثبت شدن آن‌ها در کارنامه این هیأت و کارنامه دولت سیزدهم مخالف نیست بدین امید که برجام به فرجام برسد و باز هم گرفتار امروز و فردا نشود.
دولت رئیسی نه‌تنها نتوانست قد علم کند، بلکه در زیر کوهی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ناکارآمدی مدیریت سابق و لاحق دست‌وپا می‌زند و بعید است راه نجاتی بیابد و از این‌رو است که صاحب‌نظران باور دارند دست‌وپازدن‌های دولت سیزدهم همچون دولت گرفتار در باتلاق است که با هر تلاش بیشتر فرو می‌رود.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.
رئیسی: دولت مردمی حسرت این را که دولت و مجلس به جای پرداختن به کار مردم گرفتار حاشیه شوند، به دل بدخواهان خواهد گذاشت و وجه همت خود را صرف این خواهد کرد که مردم شیرینی خدمت را بچشند.
هم زمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی شهر‌آفتاب، حرکات نمایشی قهرمان رالی با محصولات دنا، دنا پلاس اسپرت، پژو ۲۰۶ و ۲۰۸ توسط قهرمان رالی کشور انجام شد.
رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت : اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم ، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می دادیم ... آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ