رئیس شورای شهر تهران گفت: قرار بر این نیست که شهرداری در حوزه مالی کمکی به برای پروژه هزار و یک شهر داشته باشد بلکه تنها قرار است همکاری‌های لازم را برای پیش برد پروژه انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت گفت: شهرداری در خرید قطار ملی ساخته شده توسط محققان جهاد خلف وعده کرده و گرنه این قطار آماده مسافر گیری است.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران اعلام کرد: بهره‌برداری از ۹ پروژه شاخص عمرانی در این منطقه همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می گیرد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران از اعاده مالکیت پروژه مشارکتی قائم با ارزش ۲۰ هزار میلیارد به مدیریت شهری پس از ۱۲ سال اقدام حقوقی خبر داد.
شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اتمام چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده است.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از نظرسنجی از مردم در خصوص دو هزار پروژه تهران خبر داد.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ تهران از پیشرفت ۵۰ درصدی باغ گلاریس خبر داد.
رئیس اداره مدیریت انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از قرار گرفتن ۵۶۲ ساختمان شهرداری تهران تحت پوشش پروژه اصلاح الگوی مصرف خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از ۵ پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی همزمان با یازدهمین شنبه امید و افتخار خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
شهردار تهران با عنوان این مطلب که شهر تهران نیاز به کار دارد، گفت: بنیاد مستضعفان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم بسته‌های بزرگی را با هم کار کنیم.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول لازم دارد تا به درجه‌ای از اعتبار و خدمت برسد، گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف کردیم.
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: در آخرین روز هفته دولت دو پروژه مهم طرح بندی و بهسازی میدان بسیج و مجموعه دوچرخه سواری بانوان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ