شهردار منطقه ۱۸ تهران از اعاده مالکیت پروژه مشارکتی قائم با ارزش ۲۰ هزار میلیارد به مدیریت شهری پس از ۱۲ سال اقدام حقوقی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می‌شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از رد شدن درخواست اعاده دادرسی درباره حکم قصاص محمد قبادلو خبرداد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور توضیحاتی پیرامون پرونده محمد قبادلو از محکومان ناآرامی‌های سال گذشته ارائه داد و گفت: درخواست اعاده دادرسی درباره حکم قصاص محمد قبادلو رد شد.
با پذیرش اعاده دادرسی صورت گرفته در پرونده مصطفی نیلی، پرونده او به طور کامل پایان یافت و از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.
اگر این پروژه شکست بخورد، دانشمندان می‌توانند خیالشان راحت باشد که قوانین فیزیک نیازی به بازنگری ندارند. اما اگر موفقیت‌آمیز باشد، در‌های جدیدی را به روی فرصت‌های فوق العاده خوب باز خواهد کرد.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا رکوردی قابل ملاحظه برای مربیان ایتالیایی رقم خورد.
نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به محکوم شدن پیرو تهمت زدن به قالیباف، گفت: درخواست اعاده دادرسی درباره شکایت قالیباف می‌کنم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروژه تکثیر یوز ایرانی موجب ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه شد. این پروژه یک دستاورد علمی فوق العاده برای کشور بود.
دیوان‌عالی کشور اعلام کرد: درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان «اغتشاشات» اخیر نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم‌عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور طی پیامی از قبول اعاده دادرسی محمد بروغنی خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
رئیس سازمان تعزیرات از اعاده ۱۴ هزار میلیارد تومان به متقاضیان خرید خودرو خبر داد.
رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران از اعاده ۲۱ هزار میلیارد تومان از دارایی‌ها به شهرداری تهران خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیار تومان رأی بدوی به نفع شهرداری صادر شده است.
هنوز رقم این انتقال مشخص نیست اما نکونام که خود چندسال در اوساسونا بازی کرده است مستقیما با این باشگاه اسپانیایی مذاکره کرده و اجازه ورود دلالان را نداد.
درخواست اعاده دادرسی متهم «ماهان صدرات مرنی» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.
درخواست اعاده دادرسی متهم «ماهان صدرات مرنی» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.
نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
دیپلماسی هسته‌‌ای وین از این جهت اهمیت دارد که مقیاس کنش همکاری‌‌جویانه و ادراک مشترک دیپلمات‌‌ها نسبت به موضوعات راهبردی را منعکس می‌‌سازد. نتانیاهو، حزب لیکود، ترامپ و حزب جمهوری‌‌خواه در زمره قالب‌‌های نمادین سیاست بین‌‌الملل محسوب می‌‌شوند.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.
رامین رضاییان این روزها در نقش ستاره سپاهان ظاهر شده است و شاید مهم‌ترین چهره بازی با پرسپولیس در این هفته فوتبال ایران باشد.
در حساس‌ترین دیدار از روز پنجم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم‌های کویت و عراق به مصاف هم می‌روند.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ