مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۴۸ طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری "هر شهرستان یک پایلوت" تهیه و به اجرا درآید.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی باند دوم مسیر اصفهان به اردستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۳ به پایان برسد.
مدیر اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پیش بینی شده درسال نخست اجرای الگوی کشت وارتقا بهروری که ازمهر ماه سال گذشته آغاز شد۳ میلیارد متر مکعب صرفه جویی درمصرف آب داشته باشیم
عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن تشریح برنامه‌های اجرا شده در این کمیته طی چهارماه گذشته، مهمترین فعالیت‌های پیش بینی شده برای ۶ ماه آینده را ارائه کرد.
به گفته آرویند کریشنا مدیر ارشد اجرایی آی بی ام پیش بینی می شود این شرکت فرایند استخدام برای ۷۸۰۰ فرصت شغلی که ممکن است در سال های آینده با هوش مصنوعی جایگزین شوند را متوقف کند.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به خوزستان در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
معاون توسعه، راهوری و برنامه ریزی سازمان فضایی ایران سند سیاست‌ها و برنامه‌های کلان بخش فضایی کشور در بازه زمانی ۱۲ اقدام کلان پیش بینی شده برای اجرایی شدن این سند را تشریح کرد.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
مدیر اجرایی شرکت اسپیس ایکس زمان تقریبی حضور انسان ها بر روی کره ماه را پیش بینی کرد.
وزیر نیرو گفت: پیش بینی شده سامانه تأمین حقابه دریاچه ارومیه در بهمن ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که اجرای این پروژه ظرفیت انتقال ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب به دریاچه را فراهم می‌کند.
اله‌پور گفت: طبق پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان، افزایش آلاینده ها در سطوح پایینی جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد ادامه دارد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سال آینده باید مواد بودجه‌ای لازم برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شود.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
صادق ستاری‌فرد اظهار داشت: با اقدامات خوبی که وزارت آموزش و پرورش برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پیش بینی کرده بود؛ تا امروز حدود ۸۵۰ هزار معلم مدارک و مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
وزیر اقتصاد با اشاره به قطع رانت ۳۵ هزار میلیارد تومانی مافیای آرد با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان، حاشیه‌سازی‌های اخیر را قابل پیش بینی دانست و گفت: آماده غوغاسالاری مافیا بودیم.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.
شب گذشته برخی ازشهر‌های کشور شاهد تجمعات اعتراضی برای افزایش نرخ برخی از اقلام اساسی بود. در این تجمعات که شعار‌هایی درباره رویکرد دولت در حذف ارز ترجیحی و در پی آن گران شدن برخی از کالا‌ها و عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای اجرای این اقدام بزرگ و حیاتی مطرح شد آن چه کاملا مشهود بود معضل «عدم اقناع سازی» و توجیه افکار عمومی بود که تا پیش از این بار‌ها تذکر داده شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ