رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: هیچ دستور العمل یا ابلاغیه‌ای برای دریافت گواهی بکارت در زمان ثبت عقد دائم به دفاتر ثبت ازدواج ارسال نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
با لغو اعزام تیم ملی والیبال و هندبال زنان به مسابقات آسیایی حتی فرصت رویاپردازی از ملی‌پوشان ایران گرفته شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اعزام کاروان ترویجی دانش پایه به شالیزارهای استان خبر داد و گفت: رویکردهای علمی جدید مطابق با محدودیت‌های منابع اقلیمی در اختیار مردم قرار می گیرد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، از الزام دریافت بارنامه برای تردد وانت بارها در جاده‌های کشور خبر داد.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.
معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی از اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.
سازمان امور مالیاتی کشور از الزام اشخاص حقوقی در پیوستن به سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب الکترونیکی خبر داد.
«ذاکر جلالی» رئیس اداره امور سیاسی وزارت خارجه دولت موقت طالبان گفت که ۷ دیپلمات مجرب از کابل به ایران فرستاده شده تا در کنار سرپرست جدید سفارت افغانستان در ایران به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
عربستان درحالی محدودیت‌های کرونا را برای سفر حج تمتع لغو کرده بود که اینک، وزارت حج این کشور، از الزام تزریق سه نوع واکسن برای حضور در مناسک حج خبر داده است.
رئیس انجمن پارادوچرخه سواری از اعزام یک ورزشکار به کمپ تمرینی سوییس خبر داد و گفت: بهروز فرزاد به عنوان تنها نماینده پارادوچرخه سوار ایران برای شرکت در کمپ تمرینی بهمن ماه عازم سوییس می شود.
در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل، از ارایه خدمات به مشتریان عمده مانند اتوبوس‌رانی تهران خبر داد و گفت: به‌صورت ویژه نسبت به تجهیز نمایندگی‌ها و اعزام اکیپ امداد اقدام شده است.
مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.
دبیر کل ناتو از آمادگی این ائتلاف برای ارسال نیروی به لهستان خبر داد.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت از مصوبه جدید کمیته مدیریت بازار این وزارتخانه برای الزام صادرکنندگان محصولات فولادی به دریافت گواهی صادراتی از بورس کالا خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر انتقال وزیر خارجه این کشور به بیمارستان را تکذیب کرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از پلیس راهور خبر داد و گفت: مراجعه به مراکز معاینه فنی اقماری ١.٥ برابر بیش از مراکز تهران است.
حسین قربانزاده از الزام برای حضور دو عضو اقتصادی در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
نوشهر- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور پنج ناوگروه در دریا خبر داد و گفت: از این تعداد یک ناوگروه برای دیپلماسی دریایی اعزام شده است.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.
رئیس سازمان امداد و نجات از اعزام دو تیم ارزیاب به منطقه زلزله زده گیلان خبر داد.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ