سخنگوی وزارت خارجه روسیه خبر انتقال وزیر خارجه این کشور به بیمارستان را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه از اعزام و استقرار گسترده نیروهای اوکراین در امتداد مرز این کشور با بلاروس خبر داد.
واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسکو با ادغام پهپادهای شناسایی دوربرد خود با حمله موشکی علیه اوکراین، به تغییر راهبردش پرداخته است.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که از ۲۵ مه، خروج نیرو‌های روسیه را برای استراحت و بازآموزی آغاز خواهد کرد. نیرو‌های مسلح روسیه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد.
وزیر دفاع ایتالیا در پارلمان این کشور از وعده اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نظامی به اوکراین با هدف حمایت از ارتش ناتو در برابر روسیه طی سال جاری خبر داد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز از شرط کشورش برای تداوم توافق غلات خبر داد.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد از برگزاری رزمایش مشترک نیروهای دریایی این کشور با نیروی دریایی چین خبر داد.
رئیس جمهور بلاروس از برنامه مشترک این کشور و روسیه در خصوص استقرار ماهواره در فضا خبر داد.
وزیر دفاع روسیه از اعزام هزاران نیروی فراخوانده این کشور به میدان نبرد با نظامیان اوکراین خبر داد.
سفیر اندونزی در روسیه از آمادگی کشورش برای سازماندهی کردن دیدار بین رؤسای جمهور روسیه و پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
وزیر دارایی پاکستان اعلام کرده است که احتمال دارد نفت روسیه را با تخفیف خریداری کند.
فرمانده عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین از اعلام آمادگی ارتش روسیه برای تخلیه ساکنان منطقه خرسون در شرق اوکراین خبر داد.
معاون وزیر خزانه داری آمریکا امروز در نشست مشترک مقام های ۳۲ کشور اعلام کرد: کشورهایی که به روسیه مهمات بدهند را تحریم می‌ کنیم.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز با صدور بیانیه ای با اعلام آزادی«زایتسف» در دونتسک خبر داد: بیش از ۱۲۰ نظامی اوکراینی طی شبانه روز گذشته در جریان درگیری ها کشته شدند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به رغم اقدامات اوکراین، این کشور سلاح های سنگین در نزدیکی نیروگاه زاپروژیا مستقر نمی کند.
در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی، سرپرست تیم ملی از احتمال برگزاری یک بازی دوستانه جدید خبر داد.
فرماندار سواستوپل اعلام کرد که روسیه ۲ فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز شبه جزیره کریمه سرنگون کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ