رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از پیگیری الزام اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی از پلیس راهور خبر داد و گفت: مراجعه به مراکز معاینه فنی اقماری ١.٥ برابر بیش از مراکز تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است نتانیاهو وزیر امور استراتژیک خود را برای پیگیری توافق با عربستان سعودی به آمریکا اعزام کند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از پایان عملیات اعزام حجاج از ۲۱ فرودگاه در سطح کشور خبر داد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا از سوم خرداد از ۲۱ فرودگاه بین المللی آغاز شده است، از آمادگی کامل پلیس در این رابطه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: همپوشانی اقدامات اصلاحی تربیتی با مقررات تأمینی در سازمان زندان‌ها جلوه الهام بخش از عدالت متوازن و رأفت نظام اسلامی است.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
تمرینات تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان امروز در خانه تکواندو با حضور یک میهمان ویژه پیگیری شد.
تمرینات تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان امروز در خانه تکواندو با حضور یک میهمان ویژه پیگیری شد.
به دستور سردار رادان، جانشین فراجا برای پیگیری پرنده ترور سرهنگ شهید شهرکی به سیستان و بلوچستان می‌رود
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
رئیس جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
تمرینات تیم ملی بانوان جهت حضور در رقابتهای جهانی کلمبیا با حضور چهار عضو باقیمانده در اردو در کمپ آزادی در حال پیگیری است.
فدراسیون بوکس ایران همچنان در حال پیگیری است تا ویزای ملی‌پوشان برای اعزام به اسپانیا را دریافت کند.
برگزاری فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در حالی در تقویم کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته که این کمیته به خاطر الزام فدراسیون آسیایی ملزم به تمام کردن آن تا نیمه دی‌ماه است.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از امروز سه شنبه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به رقابتهای گرندپری منچستر ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از اعزام تانکرهای آبرسانی شهرداری تهران در پی مشکلات کمبود آب در همدان به شهروندان و بیمارستان‌های این شهر خبر داد.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به لهستان با جدیت خاصی پیگیری شد.
معاون رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: لازم است که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران دانش خود در حوزه حقوقی و قضایی بالا ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ