معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام سازمان دامپزشکی، تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
اولین گروه از کادر بهداشتی درمانی هلال‌احمر به عربستان اعزام شدند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و چهارمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
روز جمعه یکم اردیبهشت ۱۴۰۲ نوزاد پسری در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار متولد شد که بنا بر اعلام کادر درمان علائم حیاتی نداشته و فوت شده به دنیا آمده که بر این اساس نوزاد به سردخانه بیمارستان منتقل شده، اما طی ماجرایی دوباره به زندگی بازمی‌گردد، اما عمر زندگی‌اش کوتاه بود.
معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی از اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.
وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد یک بیمارستان با کادر درمان متخصص را به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان حلب سوریه در این استان راه اندازی کرده است.
محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.
بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران ۴ فرنگی کار شاخص تیم ملی عازم تورنمنت رنکینگ‌دار مصر خواهند شد.
متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارند فرصت حضور در مسابقات جام یاریگین روسیه را به مدعیان جوان و آینده دار دهند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از لغو اعزام تیم منتخب ایران به رقابتهای بین المللی فرانسه، تمهیدات ویژه ای را برای جبران این اتفاق در تورنمنت کرواسی اندیشیده است.
بر اساس مطالعاتی که بر روی میل مهاجرت در میان دانشجویان رشته‌های پزشکی انجام شد، ۸ عامل اصلی مهاجرت تحصیلکردگان در این رشته‌ها اعلام شد.
در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمانی اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان طبق چرخه انتخابی، علاوه بر توجه کافی به قهرمانان و عنوانداران این رشته، نگاه ویژه ای هم به مدعیان جوان و جویای نام دارد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز جذب کادر درمان برای عتبات عالیات با شرایط جدید خبر داد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از نایب قهرمانی این تیم در رقابتهای جام جهانی باید بلافاصله نفرات منتخب دیگری را مهیای حضور در تورنمنت قرقیزستان کنند.
سوال ملی تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت و درمان در خصوص عدم اقدام امنیت شغلی کادر درمان در دوران کرونا در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
مرداد سال ۱۴۰۰ گزارش یک درگیری خونین در یکی از مناطق جنوبی تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد مرد جوانی با همدستی برادر و پسرخاله‌اش پس از ورود مخفیانه به خانه یک زوج، با آن‌ها درگیر شده و مرد صاحبخانه و یکی از مهاجمان مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد کادر درمان اعلام کردند که مرد صاحبخانه که با شلیک گلوله کلت کمری مجروح شده بود بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.
امروز ۱۹ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ