اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در بخشنامه ای ضوابط واردات ماشین‌آلات معدنی را ابلاغ کرد که طبق آن واردات ماشین‌آلات مشابه ساخت داخل به‌شرط خرید دستگاه‌های رده معدنی از سازندگان داخلی مجاز است.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی را تشریح کرد.
در یازدهمین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی، ضوابط تسهیلات اشتغال صندوق از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور با هدف حمایت از اشتغال دانش‌بنیان تصویب شد.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.
سرپرست مرکز توسعه،‌ هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با تاکید بر اینکه ماموریت گرایی یکی از رویکردهای تحقیقات پاسخگو و نیازپایه است به تشریح ضوابط اجرایی ماده ۵۶ قانون مقررات مالی دولت پرداخت.
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.
ضوابط و شرایط پرداخت «وام ازدواج» به فرزندان بازنشستگان کشوری به صورت کامل منتشر شد.
اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، الگوی جدید ضوابط تعیین ارزش اجاری املاک مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۱ را برای اجرا به اداره‌های کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ابلاغ کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
جلیل اسلامی‌ گفت: درسال ۱۴۰۱، ضوابط جدید طرح‌های جامع بنادر بازرگانی وهمچنین ضوابط جدید سرمایه‌گذاری و نمونه قرارداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری در بنادر تدوین و ابلاغ شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروانه ساخت یا نوسازی به متراژهای کوچک ارائه نمی‌شود اما طبق ضوابط جدیدی که دولت برای تسهیل ساخت و ساز در نظر گرفته، این مانع برطرف شده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تکلیف این کمیسیون به دولت برای ثبت نام افراد جدید متقاضی یارانه طبق ضوابط قانونی خبر داد.
آمریکا روز دوشنبه در پیش‌نویس قطعنامه‌ای که رویترز آن را رویت کرده است، با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق انسانی زنان و دختران و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن را محکوم کرده است.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
در اطلاعیه وزارت کشور درباره حوادث و نا آرامی‌های چند روز اخیر آمده است: مقابله جدی با اقدامات آسیب رسان به نظم عمومی، تکلیف و رسالتی در راستای صیانت از حقوق شهروندی است که با جدیت و قاطعیت و در عین رعایت تمام حدود و ضوابط قانونی و شرعی دنبال خواهد شد.
مامور ما می‌توانست با استفاده از سلاح و طبق ضوابط از زانو به پایین سارق را مورد اصابت گلوله قرار دهد، اما وقتی با التماس‌ها و خواهش‌های سارق برای عدم شلیک مواجه شد به او شلیک نکرد. سارق نیز خود را تسلیم کرده بود، اما ناگهان در شرایطی که تسلیم شده بود، با چاقویی که همراه داشت به سینه این شهید والامقام ضربه‌ای وارد کرد. این مامور عزیز ما بلافاصله به بیمارستان اعزام شد، اما شدت ضربه به حدی بود که جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.
سخنگوی بانک مرکزی از تصویب ضوابط ناظر بر حساب‌های تجاری و خدمات مرتبط با آن خبر داد و گفت: این موضوع گام جدید بانک مرکزی در راستای شفافیت مالی است.
یک کارشناس بازار سرمایه رفتار دولت در خصوص سیاست‌گذاری در اقتصاد کشور و قیمت کامودیتی‌ها را عامل خروج نقدینگی از بازار بورس دانست و اظهار کرد: با اخبار مثبت از سوی مذاکرات برجامی و آزادسازی بلوک خودرویی‌ها، امکان آن وجود دارد تا شاخص کل از کانال ۲ میلیون واحد نیز عبور کند.
نماینده اردبیل در مجلس گفت: در اکثر وزارتخانه‌ها چارچوب و ضوابط خاصی برای انتصابات تعریف نکردند، یعنی یک نفر را که می‌آورند یا به صورت رفاقتی است یا به صورت سفارش شده. به نظر من شاید آقای رئیسی باید یک فکر دیگری بیندیشد و نظارت جدی بر عملکرد وزرا داشته باشد. اطلاعات را هم خودشان از وضعیت موجود دارند اما اگر بخواهند ما به ایشان اطلاعات می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ