در حالیکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدتها پیش خبر از اعزام نفرات منتخب به تورنمنت بین‌المللی فرانسه را اعلام کرد، این سفر بنا به دلیل مشکلات مالی فدراسیون لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب شمس آذر برای حضور در دیدار برابر استقلال خوزستان اعلام شد.
تیم‌های ملی هاکی روی چمن ایران برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
تیم‌های ملی هاکی روی چمن ایران برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
دولت آلمان اعلام کرد به منظور شرکت در رزمایش مشترک، نیروی نظامی به استرالیا و منطقه ایندوپاسفیک اعزام می‌کند.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، برگزاری نخستین تمرین زیر نظر کادر فنی جدید به پنج شنبه موکول شد.
‎براى نخستین بار تیم ملى پاورلیفتینگ ایران با حضور ورزشکاران بانوان به مسابقات بین قاره اى آسیا، اقیانوسیه و آفریقا اعزام خواهد شد.
یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه روسیه از اعزام و استقرار گسترده نیروهای اوکراین در امتداد مرز این کشور با بلاروس خبر داد.
تکواندوکار زن ایران، آبروی تیم ملی ۱۵نفره کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را خرید و تنها نشان طلای کاروان اعزام شده به باکو را به دست آورد تا نتایج تلخ باکو، یک شیرینی تاریخی هم داشته باشد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
آلمان برای نخستین بار در چند دهه اخیر، قصد دارد تا طی روزهای آتی هیئتی بلندپایه را به تایوان اعزام کند.
نخستین رده‌بندی المپیکی تکواندو در سال 2023 از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد و همچون ماه‌های گذشته نمایندگان کشورمان در میان بهترین‌ها حضور ندارند.
نخستین دور از نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های نامزد اعزام به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، با حضور سرپرست کاروان اعزامی، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
این حکم روز چهارشنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۶ آذر ۱۴۰۱) تنها چند هفته پس از فرمان هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان مبنی بر اجرای دقیق احکام و قوانین اسلامی در ولایت فراه اجرا شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت، در سفر به سوریه و گفتگو با مقامات این کشور، تامین امنیت، کرامت و سلامت زائران را، مورد تاکید قرار داد.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی باکو، گفت: با توجه به این که سهمیه پارالمپیک پاریس برای نخستین بار در این مسابقات توزیع می‌شود، تلاش جودوکاران کسب امتیاز بالا و ارتقای رنکینگ در جهانی باکو است.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی باکو، گفت: با توجه به این که سهمیه پارالمپیک پاریس برای نخستین بار در این مسابقات توزیع می‌شود، تلاش جودوکاران کسب امتیاز بالا و ارتقای رنکینگ در جهانی باکو است.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
با توجه به این که موشک "آرتمیس I" یا (Artemis I) بدون سرنشین ناسا قرار است اواخر این ماه پرتاب شود و نخستین ماموریت از سه ماموریت پیچیده‌ای به شمار می‌رود که راه را برای بازگشت انسان به ماه هموار می‌کند، شمارش معکوس برای فرستادن نخستین زن به ماه رسما آغاز شده است.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ