عربستان درحالی محدودیت‌های کرونا را برای سفر حج تمتع لغو کرده بود که اینک، وزارت حج این کشور، از الزام تزریق سه نوع واکسن برای حضور در مناسک حج خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی یک شهروند آمریکایی را که به قتل پدر مصری خود محکوم شده بود، اعدام کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، جدایی یکی از بازیکنان این تیم به مقصد عربستان را تایید کرد.
روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
روز دوم مسابقات تنیس دیویس کاپ با یک برد و یک باخت نمایندگان ایران برابر عربستان همراه بود.
باشگاه الاتفاق عربستان به جذب موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون، نزدیک شده است.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
مهاجم اینتر با وجود دریافت پیشنهادات جذاب برای حضور در لیگ حرفه‌ای عربستان، قصد دارد در اروپا به فوتبال خود ادامه بدهد.
الهلال با یک اسپانسر جدید به توافق رسیده که قرار است خدماتی ویژه به این باشگاه ارائه کند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس جدایی علیرضا بیرانوند بعد از پیشنهاد یک باشگاه عربستانی را رد کرد.
یک منبع عبری در گزارشی مدعی شد که در شرایط فعلی مذاکراتی میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در راستای عادی‌سازی روابط در جریان است.
توافق با عربستان و به تبع آن امارات، حتما گشایش‌های ارزی داشته است و ثابت نگه داشتن نسبی قیمت ارز در دو ماه اخیر تا حد‌ی مؤید وجود خبر‌های مزبور است، ولی تا هنگامی که در مسیر برداشتن تحریم‌ها حرکت نشود، هیچ گشایش جدی‌ای در اقتصاد رخ نخواهد داد. حتی اگر تحریم‌ها هم از خلال برجام حل شوند، باز هم بهبود وضع اقتصادی مستلزم داشتن یک برنامه اقتصادی قابل‌قبول با مجموعه‌ای از نیرو‌های توانمند است که متاسفانه هیچ‌یک از این دو شرط دیده نمی‌شود.
یک رسانه عبری از تحرکات جدید انجام شده در زمینه عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو پرده برداشت.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و خالد مشعل، رئیس پیشین این دفتر، که هر دو در سال‌های گذشته ساکن قطر بوده‌اند، روز یک‌شنبه ۲۷ فروردین در صدر هیئت بلندپایهٔ حماس وارد ریاض شدند.
در نگاه جناب علم الهدی، قطع رابطه ایران و عربستان در دولت قبلی، افتخار ملی است.
شبکه المیادین امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که یک هیات ایرانی به منظور انجام مقدمات بازگشایی سفارت و کنسولگری تهران در عربستان وارد این کشور شده است.
فیفا رسماً اعلام کرد عربستان میزبان جام‌جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۳ خواهد بود.
رودی گارسیا، سرمربی النصر گفت، کریستیانو رونالدو قبل از انجام اولین بازی خود در لیگ برای تیم جدیدش، می‌تواند در دیداری دوستانه در ماه جاری برابر پاریس سن ژرمن بازی کند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
تیم مصدوم زده عربستان یک بازیکن دیگر را هم در آستانه بازی مکزیک از دست داد.
یک نهاد یمنی فعال در زمینه حقوق بشر، جنایت نیروهای عربستان علیه مهاجران آفریقایی و یمنی را محکوم کرد.
عربستان یک دوپینگی را از لیست جام‌جهانی کنار زد
بر اساس اعلام نهاد حقوق بشری «دمکراسی برای جهان عرب» که دفتر آن در واشنگتن است، خانم القحطانی در ۴ ژوئیه ۲۰۲۱ بازداشت شده است.
بنا به گفته سخنگوی ریاست امنیت کشور عربستان، هنگام شروع اقدامات دستگیری این فرد تحت تعقیب، وی با استفاده از یک کمربند انفجاری که پوشیده بود، خود را منفجر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ